|

بورس قفسه بندی در ایران کجاست؟

قفسه بندی انبار به‌عنوان روشی موثر به شما این امکان را می‌دهد تا کالاها را براساس نظم و ترتیب در ردیف‌های مختلف قرار دهید.

لینک کوتاه کپی شد

برای پیداکردن بورس قفسه بندی در ایران که بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهد و برای نظم‌دادن به کالاها در انبار از باکیفیت‌ترین تجهیزات استفاده می‌کند، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سال‌های زیادی است که در خانه‌ها، فروشگاه‌ها و انبارها از قفسه‌های مختلف برای چیدن محصولات متنوع استفاده می‌شود تا فضا به‌شکل موثری تقسیم‌بندی شود و بهترین کارایی را برای افراد فراهم کند که مراجعه به یک شرکت معتبر برای اجرای این تجهیزات بسیار مهم است.

اهمیت قفسه بندی در انبار

در کارخانه‌جات، کارگاه‌های تولیدی، فروشگاه‌های کوچک و بزرگ یکی از چالش‌های پیش رو مربوط به نحوه چیدمان کالاها و چگونگی دسترسی به آن‌ها است، به‌گونه‌ای که هیچ آسیبی به محصولات وارد نشود.

درصورتی‌که کالاها در انبارهای بزرگ بدون هیچ نظم و قاعده خاصی روی یکدیگر قرار بگیرند، باعث ایجاد آشفتگی می‌شود و فرایند انبارگردانی در پایان هر دوره را نیز با اختلال مواجه می‌کند.

ازطرفی به‌منظور جابه‌جاکردن کالاها و محصولات تولیدی در چنین مکان‌هایی لازم است که از نیروی انسانی بیشتری استفاده شود که در بسیاری از موارد صرفه اقتصادی ندارد.

با توجه به این مسائل قفسه بندی انبار به‌عنوان روشی موثر در نظر گرفته می‌شود که با بهینه‌سازی فضا و ایجاد چندین طبقه مختلف، به شما این امکان را می‌دهد تا کالاها را براساس نظم و ترتیب در ردیف‌های مختلف قرار دهید.

بورس قفسه بندی شرکت جهان دژ؛ بهترین انتخاب برای نظم دادن به انبار شما

شرکت قفسه سازان جهان دژ که درزمینه ساخت انواع سازه‌های مورد استفاده برای چیدمان کالاها در انبار دارای بیش از 15 سال سابقه است، با توجه به تنوع محصولات خود و ارائه بهترین کیفیت به‌عنوان بورس قفسه بندی معتبر در ایران شناخته می‌شود.

این مجموعه تمامی فرایندهای مورد نیاز برای مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع قفسه صنعتی را براساس استانداردهای روز دنیا و با بهترین مواد اولیه برای شما انجام می‌دهد.

ازطرفی باید این را هم در نظر داشته باشید که این شرکت به‌منظور اطمینان‌بخشی به مشتریان خود و همچنین تضمین کیفیت سازه، محصولات ارائه‌شده را براساس جداول محاسباتی گارانتی می‌کند.

این مجموعه با توجه به خدمات‌دهی مطلوب و مناسب توانسته علاوه‌بر بازار داخلی، محصولات خود را به کشورهای همسایه نیز صادر کند و تاکنون میزان رضایت بالایی از مشتریان را به‌دست آورده است.

انواع محصولات قفسه بندی در شرکت قفسه سازان جهان دژ

تنوع بالای تجهیزات و اقلام انبارداری که در این شرکت ارائه می‌شود به شما این امکان را می‌دهد تا براساس نیاز خود به‌راحتی بتوانید یکی از مدل‌های قفسه‌بندی را انتخاب کنید که شامل موارد زیر هستند.

قفسه پالت راک

یکی از رایج‌ترین سیستم‌های قفسه‌بندی که در بسیاری از انبارها مورد استفاده قرار می‌گیرد با نام پالت راک (Pallet Rack) شناخته می‌شود که برای قرارگیری کالاهای سنگین کاربرد زیادی دارد.

در بورس قفسه بندی جهان دژ یکی از مهم‌ترین محصولاتی که به مشتریان عرضه می‌شود، پالت راک است که براساس ابعاد، نحوه طراحی و اجرا تنوع بالایی دارد که شما می‌توانید متناسب با فضای خود آن را سفارش دهید.

قفسه بالکی راک (راک کفپوشدار سنگین)

کارشناسان حاضر در مجموعه قفسه سازان جهان دژ با استفاده از بهترین مواد اولیه و براساس استانداردهای خاصی یکی دیگر از نمونه‌های پرکاربرد با عنوان بالکی راک را برای شما طراحی و اجرا می‌کنند.

این مدل معمولا به‌صورت چندین طبقه و با استفاده از پالت‌های متعددی ساخته می‌شود که برای دسترسی به سطوح بالاتر پله‌های فلزی را در کنار این قفسه‌بندی اجرا می‌کنند.

قفسه مشبک فلزی

این مدل که با نام پیچ‌ومهره‌ای نیز معروف است از چندین اجزای مختلف همچون نبشی مشبک، کفی فلزی، ستون‌ها و پیچ‌ومهره ساخته می‌شود که ابعاد آن مطابق با خواسته مشتری تعیین خواهد شد.

درصورتی‌که نوع فعالیت شما به‌گونه‌ای است که نیاز به انبار محصولات و کالاهای سبک یا نیمه‌سنگین دارید، با مراجعه به بورس قفسه بندی جهان دژ می‌توانید مدل مشبک فلزی را سفارش دهید.

قفسه بندی لانگ اسپن

در انبارهای کوچک که محصولاتی سبک را نگهداری می‌کنند، به‌منظور چیدمان مناسب کالاها استفاده از قفسه‌بندی لانگ اسپین یا راک کفپوش‌دار سبک گزینه مناسبی به‌نظر می‌رسد.

کارشناسان متخصص در بورس قفسه بندی جهان دژ با انجام مشاوره‌های لازم، طراحی این نوع از سیستم قفسه‌بندی را با اندازه دلخواه شما اجرا می‌کنند که به‌طور معمول دارای دهانه بزرگی است و ازنظر تعداد طبقات نیز محدودیت دارد.

قفسه درایوین (خودراهرو)

انبارهای بزرگ و کارخانه‌جات تولیدی به‌عنوان مهم‌ترین مشتریان قفسه‌بندی درایوین شناخته می‌شوند که باید گفت یکی از دلایل اصلی برای این انتخاب استفاده حداکثری از فضا برای چیدمان محصولات است.

مجموعه جهان دژ به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح قفسه‌های خودراهرو است که با توجه به تنوع بالای این محصول ازنظر ابعاد و ساختار، خیلی راحت می‌توانید گزینه مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

علاوه‌بر مواردی که به آن‌ها اشاره شد در این شرکت معتبر شما می‌توانید قفسه‌بندی‌های دیگری را نیز سفارش دهید که شامل کانتی لور (بازویی)، فروشگاهی، بایگانی متحرک، بالکن‌بندی پایه راک و نیم‌طبقه مزنین می‌شود.

خدمات بورس قفسه بندی در شرکت قفسه سازان جهان دژ

باید گفت که در این مجموعه در کنار فروش اقلام مختلف برای انبارداری خدمات متنوعی برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود تا مراجعه‌کنندگان بتوانند خیلی راحت نیاز خود را برطرف کنند که عبارت‌اند از:

  • مشاوره پیش از خرید محصول: یکی از بهترین خدمات در این مجموعه مربوط به ارائه مشاوره‌های فنی به‌صورت حضوری و آنلاین است که به شما این امکان را می‌دهد تا در هر شهری که هستید بتوانید با بهترین کارشناسان در ارتباط باشید.
  • نصب قفسه‌بندی: در این شرکت به‌عنوان بورس قفسه بندی، با کمک کارکنان مجرب فرایند مونتاژ و نصب انواع سیستم‌های قفسه‌بندی در تمامی مناطق کشور انجام می‌شود.
  • خدمات پس از فروش: شما با انتخاب این شرکت برای اجرای قفسه‌بندی در انبار خود می‌توانید از خدمات متنوعی نیز بهره‌مند شوند که شامل بازدید، نگهداری و گارانتی محصولات است.
  • مشاوره انبارداری: از دیگر خدمات بسیار خوبی که در شرکت جهان دژ در اختیار شما قرار می‌گیرد، ارائه راهکارهای موثر برای انبارداری پیشرفته است.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با بورس قفسه بندی در ایران آشنا کنیم که تمامی خدمات لازم برای مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع سیستم‌های قفسه را با کمک کارشناسان مجرب انجام می‌دهد.

شرکت قفسه سازان جهان دژ با توجه به سابقه درخشانی که درزمینه طراحی و تولید انواع قفسه دارد به شما این امکان را می‌دهد تا مدل‌های مختلفی همچون پیچ‌ومهره‌ای، بالکی راک، درایوین و بسیاری موارد دیگر را انتخاب کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی