|

سرانجام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد مشخص شد

میزان افزایش حقوق و مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در 1403 مشخص شد و همچنین تاریخ واریز آن نیز اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که افزایش حقوق برای بازنشستگان در سال ۱۴۰۳، ۲۰ درصد اعلام شده است حقوق مستمری مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی افزایش ش۳۰ درصدی خواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اندیشه معاصر؛ با افزایش حقوق مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، می‌توان با استفاده از اطلاعات ارائه شده، مقدار واریزی های جدید برای مددجویان را محاسبه کرد.
 ابتدا مقدار حقوق مستمری مددجویان در سال گذشته و امسال را محاسبه می‌کنیم.

میزان حقوق مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال گذشته:

حقوق مستمری مددجوی در سال گذشته = ۷۰۰ هزار تومان

حقوق مستمری مددجوی در سال ۱۴۰۳:

حقوق مستمری مددجوی در سال جاری = ۷۰۰ هزار تومان + (۷۰۰ هزار تومان * ۳۰%) = ۹۱۰ هزار تومان

طبق جدول زمانبندی برای واریزی های جدید مستمری ها برای نهادهای حمایتی ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که با دعوت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی از آنها خواهیم خواست تا درباره علت عدم پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد توضیح دهند.

سید کریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عدم پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون تخصصی در اولین جلسه کمیسیون که در هفته آینده برگزار می‌شود، علت عدم پرداخت عیدی تحت پوششان کمیته امداد و بهزیستی را پیگیری خواهد کرد.

وی افزود: به همین منظور از مسئولان مربوطه از جمله وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور دعوت به عمل خواهد آمد تا در جلسات کمیسیون حضور یافته و توضیحی درباره دلایل عدم پرداخت عیدی مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی به اعضا ارائه دهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه عیدی یک خانواده ۵ نفره حدود ۲ میلیون تومان است، اظهار کرد: این خانواده‌ها برای هزینه کرد این میزان دریافتی در شب عید برنامه ریزی کرده بودند که با عدم پرداخت بسیاری از آنها در این شرایط اقتصادی دچار مشکل شده‌اند.

حسینی با بیان اینکه پرداختی سازمان‌های حمایتگر به این اقشار رقم ناچیزی است، گفت: پرداخت مستمری و حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر باید اولویت نهادهای مربوطه باشد، لذا مجلس به عنوان نهاد نظارتی موضوع عدم پرداخت عیدی به مددجویان را پیگیری خواهد کرد.

عیدی مددجویان به میزان یک مستمری ماهانه است که در سال ۱۴۰۱ میزان مستمری حدود ۵۰۰ هزار تومان بود و متاسفانه عیدی مددجویان در سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۲۵۰ هزار تومان به میزان نصف یک مستمری واریز شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • امین ارسالی در

    واقعا خجالت آور هست، اخه یه نفر که تحت پوشش هست خدایی 910هزار تومن رو چیکارش کنه.

  • امین ارسالی در

    کسانی که تحت پوشش بهزیستی وکمیته امداد هستند، هیچ رسانه یا تریبونی ندارند صدای انها رو به گوش دولت برسونه خواهشا دیدگاه منو ثبت کنید اخه ماهی 910هزار تومن رو چیکار باید کرد. خدا به داد این قشر برسه. ای وای مایه تاسف هست.

  • محمد ارسالی در

    الان ۲۱شده هنوز برام پول نزدن مگه میخوان چیکار کنن یکی باید بگه بدونیم کرایه خونم سررسید و پولی ندارم این چ وضعی درست کردن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی