|

خبری عجیب درخصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت

تعیین تکلیف طرح ساماندهی و استخدام کارکنان دولت در این مجلس به نتیجه نرسید و به مجلس آینده موکول شد.

لینک کوتاه کپی شد

طرح ساماندهی کارکنان دولت به مجلس بعدی واگذار شد. طرح ساماندهی نیروهای شرکتی و پیمانکاری در بخش های دولتی با وجود تصویب نمایندگان، گرفتار پاس کاری بین مجمع تشخیص مصلحت و مجلس، دولت و شورای نگهبان ماند و سرنوشت ان در هاله ای از ابهام قرار گفت .

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اندیشه معاصر؛ طرح ساماندهی کارکنان دولت با اعلام ابهاماتی از سوی شورای نگهبان چندبار به مجلس برگشت تا اصلاح شود طرح ساماندهی کارکنان پس از چند سال و تصویب نهایی در مجلس مغایر با سیاست های کلی نظام تشخیص داده شده است و این طرح فعلا از دستور کار خارج شد .

طرح ساماندهی کارکنان با مداخله‌ هیات نظارت مجمع تشخیص، طرحی که بیش از هشتاد درصد نمایندگان مجلس به آن رای مثبت داده بودند، در شورای نگهبان رد شد و دوباره به کمیسیون اجتماعی برگشت.اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از نشستی در ارتباط با طرح ساماندهی خبر دادند؛ این جلسه به گفته‌ نمایندگان بازهم به رفع ابهام طرح اختصاص دارد.

  این در حالیست که جامعه‌ی مشمولان طرح از این معطلی طولانی انتقاد دارند

طرح ساماندهی کارکنان دولت به مجلس بعدی واگذار شد. با توجه به افتتاح مجلس در هفتم خرداد و پس از ان بررسی اعتبار نامه نمایندگان و تعطیلات تابستانی مجلس ؛ نمایندگان از شهریور ماه وارد بررسی دستورات و قانون گذاری می شوند بدین ترتیب سرنوشت طرح ساماندهی و استخدام کارکنان دولت در هاله ای از ابهام قرار گرفت

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در چند سال گذشته و وعده‌های نمایندگان مجلس یازدهم، ظاهراً آن‌ها نتوانسته‌اند نظر مثبت اعضای هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را جلب کنند و نشست‌هایی که برگزار شده موفق نبوده است.

در حال حاضر پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که با توجه به عدم رسیدن به توافق با شورای نگهبان و هیات عالی نظارت و به دلیل رای نیاوردن بعضی از نمایندگان پیگیر طرح، تلاش جهت به دست آوردن نظر مثبت هیأت نظارت و رفع ابهامات به مجلس دوازدهم موکول شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی