|

(عکس) تیپ و استایل خاص متین ستوده در ییلاق شمال

متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصاویری جدید صفحه اینستاگرام خود را بروز کرد

لینک کوتاه کپی شد

سیده متین السادات ستوده (متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. وی دانشجوی انصرافی رشتهٔ مدیریت بازرگانی است و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده‌است.

متین ستوده از پدری خرم‌آبادی (سید حسین ستوده) و مادری رشتی در تهران زاده شد. او فرزند سوم خانواده است و یک برادر بزرگ‌تر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد، پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم بازنشسته ابتدایی است. پدر متین، متولد ۱۳۲۷ در محله پشت بازار خرم‌آباد و کارمند صداوسیما است. مادر متین نیز معلم دبستان بود که پس از ۳۵ سال خدمت بازنشست شد. همچنین سید یدالله (عمویش) مدیر کتابخانه شاپورخواست خرم‌آباد است.

خانم ستوده ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد. او در آخرین مصاحبه‌اش گفت: چند سال پیش یک نفر صادقانه دوستم داشت و ولی من بی‌رحمانه با او صحبت کردم و وقتی که متوجه این موضوع شدم برگشتم؛ اما پذیرفته نشدم، چون جایم پر شده بود و من دیر برگشتم.

(عکس) تیپ و استایل خاص متین ستوده در ییلاق شمال (عکس) تیپ و استایل خاص متین ستوده در ییلاق شمال (عکس) تیپ و استایل خاص متین ستوده در ییلاق شمال (عکس) تیپ و استایل خاص متین ستوده در ییلاق شمال

[ میانگین: 4.7 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها