|

(جدول) اسامی برندگان قرعه کشی خودرو 206؛ شانس یک به ۱۴۹برای خرید پژو ۲۰۶

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو حدود یک میلیون و ۵۰ هزار نفر متقاضی داشت. ظرفیت فروش این محصول ایران خودرو شش هزار و ۳۷۰…

لینک کوتاه کپی شد

برای مشاهده نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده خودرو 206 اینجا کنید

شانس یک به ۱۴۹ برای خرید پژو ۲۰۶

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو حدود یک میلیون و ۵۰ هزار نفر متقاضی داشت. ظرفیت فروش این محصول ایران خودرو شش هزار و ۳۷۰ خودرو در نظر گرفته شده که با این حساب شانس برنده شدن هر متقاضی در این قرعه‌کشی یک به ۱۴۹ بود.
بر اساس آخرین اطلاعات از وضعیت بازار آزاد، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ تا ۱۱۶ میلیون تومان در این بازار فروخته می‌شود. قیمت مصوب در نظر گرفته شده برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در طرح فروش فوق العاده ۷۱ میلیون و ۶۴۶ هزار تومان است و اگر بعد از ثبت نام در طرح فروش فوق العاده، برنده قرعه‌کشی باشید می‌توانید پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را ۳۸ درصد زیر قیمت بازار آزاد تحویل بگیرید.

(جدول) اسامی برندگان قرعه کشی خودرو 206؛ شانس یک به ۱۴۹برای خرید پژو ۲۰۶

متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از نتایج قرعه کشی به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و همچنین سایت خبری ایران خودرو به نشانی ikcopress.ir مراجعه کنند.

مهلت تکمیل وجه تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه

مشتریان از ساعت ۱۳ امروز تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو اقدام کنند. بدیهی است در صورت گذشت این زمان و عدم اقدام برای پرداخت وجه کامل، فرد دیگری از لیست ذخیره جایگزین خواهد شد.
[ میانگین: 3.3 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها