|

(جدول) اسامی برندگان قرعه کشی ۴۰۵ SLX؛ شانس یک به ۱۳۶ برای خرید پژو ۴۰۵ SLX

ثبت نام کنندگان پژو ۴۰۵ SLX در طرح فروق فوق العاده ایران خودرو، بیشترین شانس را برای پیروزی داشتند. هر چند آن‌ها هم هرکدام باید با ۱۳۶ نفر…

لینک کوتاه کپی شد

برای مشاهده نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده پژو ۴۰۵ SLX اینجا کنید

شانس یک به ۱۳۶ برای خرید پژو ۴۰۵ SLX

ثبت نام کنندگان پژو ۴۰۵ SLX در طرح فروق فوق العاده ایران خودرو، بیشترین شانس را برای پیروزی داشتند. هر چند آن‌ها هم هرکدام باید با ۱۳۶ نفر رقابت می‌کردند تا برنده پژو ۴۰۵ SLX شوند. در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو حدود ۶۰۰ هزار نفر برای خرید این محصول ثبت نام کردند که در نهایت چهار هزار نفر آن‌ها برنده قرعه کشی شدند.
آخرین اطلاعات از بازار آزاد نشان می‌دهد قیمت پژو ۴۰۵ SLX حدود ۱۲۰ میلیون تومان است که نشان از اختلاف ۵۲ میلیونی بازار و کارخانه دارد. کسانی که در قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده برنده شوند، پژو ۴۰۵ SLX را ۴۳ درصد زیر قیمت بازار می‌خرند.

متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از نتایج قرعه کشی به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و همچنین سایت خبری ایران خودرو به نشانی ikcopress.ir مراجعه کنند.

(جدول) اسامی برندگان قرعه کشی ۴۰۵ SLX؛ شانس یک به ۱۳۶ برای خرید پژو ۴۰۵ SLX

مهلت تکمیل وجه تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه

مشتریان از ساعت ۱۳ امروز تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو اقدام کنند. بدیهی است در صورت گذشت این زمان و عدم اقدام برای پرداخت وجه کامل، فرد دیگری از لیست ذخیره جایگزین خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها