|

(تصاویر) مد جدید تتلو بعد از خالکوبی؛ لاک زدن و مراسم اهدای لاک!

تتلو لاک های خود را خیلی دوست دارد ولی به کسی که برای او نیوفیس بیاورد لاک اهدا میکند. جالب اینکه او حتی حاضر نیست لاک های مورد علاقه اش…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- امیر تتلو که به خالکوبی های زیاد و عجیب مشهور بود حالا مد تازه ای را از خود به نمایش گذاشته است. «لاک زدن» . امیر تتلو انواع و اقسام لاک ها را روی ناخن خود میزند و از آنها عکس و ویدئو می گیرد. نکته جالب اینکه تتلو حتی برای لاک زدن هم مانند کارهای دیگرش فسلفه ارائه می کند که در این گزارش به آن می پردازیم.

Please enable JavaScript
Copy and paste this HTML code into your webpage to embed.

لاک تتلو

تتلو در ویدئوی دیگری لاک ها را روی بدنش نشان می دهد و در توضیح لاک هایش در این ویدئو می گوید: « انگشتای پا که ساختمونها روشن هم باید ترمیم شه و ساختمون ها رونوک انگشت بیان. صورتیه رو با بازوی صورتی ست کردم . خاکستری هه رو هم با رنگ یک قلبو یک کلید. البته دیزاین کلا تو جلسه ی بعد که عمو خشی بیاد عوض میشه و همونطور که گفتم انگشتا آبی و قرمز و سفید و سبز میشن با لاک همون رنگ.»

Please enable JavaScript
Copy and paste this HTML code into your webpage to embed.

لاک تتلو3

بیشتر بخوانید:

(عکس) رمزگشایی از خالکوبی جدید امیر تتلو با نسبت فیبوناتچی

علت لاک زدن امیر تتلو

تتلو لاک زدن را مکمل خالکوبی می داند که ارزش رنگ بدن را بالا میبرد که از نظر تتلو مساله مهم است. تتلو می گوید «لاک هم مثل هرچیز دیگه ای در طبیعت هم میتونه خوب باشه و هم بد !لاک بزنید امّا زود به زود پاک کنید و بذارید به ناخن هاتون آب و هوا هم برسه.»

(تصاویر) مد جدید تتلو بعد از خالکوبی؛ لاک زدن و مراسم اهدای لاک!

او همچنین می خواهد بازهم بیش از این لاک بزند. «تازه دستامو میخوام تتوهاشو ترمیم کنم و هرکدوم از انگشتامو یه رنگ از پرچم رو بندازم بک گراندش و لاک هر انگشت هم رنگ بکگراندش بشه.»

لاک تتلو

مراسم اهدای لاک تتلو چیست؟

تتلو لاک های خود را خیلی دوست دارد ولی به کسی که برای او نیوفیس بیاورد لاک اهدا میکند. جالب اینکه او حتی حاضر نیست لاک های مورد علاقه اش را کادو بدهد!

[ میانگین: 4.2 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها