|

اتوبوس عابر پیاده را له کرد / تصادفی هولناک در جنوب تهران

بر اثر تصادف اتوبوس با عابران‌پیاده در بزرگراه بعثت تهران یک نفر کشته و 4 تن مصدوم شدند.

لینک کوتاه کپی شد

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف اتوبوس با عابران‌پیاده در بزرگراه بعثت خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.

سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار اتوبوس با عابران‌پیاده در بزرگراه بعثت تهران اظهار کرد: ساعت 11:31 امروز حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با عابران‌پیاده در مسیر غرب به شرق بزرگراه بعثت، نرسیده به چهارراه خزانه بخارائی به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی از مسیرهای مختلف به محل حادثه اعزام شدند.

تصادف مرگبار اتوبوس با عابران پیاده در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه اتوبوس متعلق به بخش خصوصی حین حرکت در مسیر، به دلیل نامشخصی ضمن انحراف از مسیر اصلی با پنج عابرپیاده (پنج مرد) برخورد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: چهار نفر از عابران دچار مصدومیت شده و به مراکز درمانی منتقل شدند اما یکی از عابران بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

ملکی عنوان کرد: در نهایت خودرو به محل امن انتقال یافت، محل حادثه برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شده و تا دقایقی دیگر آتش‌نشانان به ایستگاه‌های خود مراجعت می‌کنند.

منبع : رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها