|

خاکسپاری ویانا محمدی اصفهان ؛ فرزند کادر درمان کرونا

خاکسپاری ویانا محمدی اصفهان موجب ناراحتی بسیاری از اهالی بیمارستان، اقوام و مردم اصفهان شد. ویانای کوچک را می توان قربانی کرونا دانست…

لینک کوتاه کپی شد

خاکسپاری ویانا محمدی در اصفهان انجام شد. ویانا تنها فرزند کیوان محمدی و فهیمه ثابت از متخصصان مدافع سلامت بیمارستان های چمران و الزهرا بامداد پنجشنبه با علائم حالت تهوع و سردرد به بیمارستان امین منتقل شده و پس از چندساعت جان خود را از دست داد.

این کودک هیچ گونه بیماری زمینه ای نداشته است. ویانا به مدت یک هفته علائم خفیف کرونا داشته که با شدت بیماری به بیمارستان منتقل شده است. احتمال میرود بر اثر آنسفالیت مغزی، که در بیماری های ویروسی بسیار نادر است، فوت کرده باشد.

کیوان محمدی، پدر ویانا این روزها به صورت داوطلبانه در بخش کرونایی بیمارستان در حال فعالیت است. پیکر ویانا صبح امروز در بیمارستان الزهرا تشییع و در باغ رضوان به خاک سپرده شد.

ویانا محمدی اصفهان

ویانا محمدی اصفهان

صحبت های سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد ویانا محمدی اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از فوت یک دختر ۸ ساله اصفهانی از فرزند مدافعان سلامت در اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

Please enable JavaScript
Copy and paste this HTML code into your webpage to embed.

ویانا محمدی اصفهان

آرش نجیمی با اشاره به فوت یک کودک ۸ ساله در اثر ابتلا به کرونا اظهار داشت: روز گذشته این دختر جان خود را به علت کرونا از دست داد. ویانا دختر ۸ ساله دکتر کیوان محمدی و دکتر فهمیه ثابت از پزشکان مدافع سلامت بیمارستان امین و خورشید اصفهان است که کرونا جان او را در کودکی گرفت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه همواره کرونا قربانی می‌گیرد، گفت: به مردم توصیه می‌شود از حضور در مراکز شلوغ و تفرجگاه‎‌ها خودداری کنند و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و عدم تردد در مواقع غیرضروری در خیابان‌ها در قطع زنجیره کرونا ویروس گام بردارند.

این گزارش حاکی استویانا دختر ۸ ساله زوج مدافع سلامت دکتر کیوان محمدی و دکتر فهیمه ثابت که به صورت داوطلبانه در قسمت بیماران کرونایی بیمارستان الزهرا اصفهان مشغول به فعالیت بودند بر اثر بیماری کرونا در گذشت.

روز دو شهریور ماه با حضور کادر درمان بیمارستان الزهرا ویانای ۸ ساله روی دستهای پزشکان و همکاران پدر تشیع شد و در باغ رضوان اصفهان برای همیشه آرام گرفت.

[ میانگین: 2.7 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها