|

(عکس) حجت الاسلام سید محمد درویشی همسر الهام چرخنده کیست؟

الهام چرخنده به همراه همسر خود حجت الاسلام سید محمد درویشی مدت سه سال است در شهر کربلا زندگی می‌کند. به گفته الهام چرخنده مهاجرت ش به کشور…

لینک کوتاه کپی شد

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون که طی سال‌های اخیر پس از تغییر مسیر در فعالیت‌های حرفه‌ای خود با حواشی فراوانی مواجه بود.

پس از آنکه نتوانست حواشی و جنجال‌های رسانه‌ای را مهار کند، بعد از یک دوره طولانی مدت سکوت و عدم فعالیت در سینما و تلویزیون، همراه همسرش از ایران خارج شد و برای زندگی به اتفاق سید محمد درویشی به کشور عراق مهاجرت کرد.

چرخنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، ضمن تایید مهاجرت خود از ایران اعلام کرد، مدتی است به همراه همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی در کربلا زندگی می‌کند.
چرخنده عنوان کرد: بنده به مدت سه سال همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می‌کنم. مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می‌کنم.گفتنی است الهام چرخنده پیش از این در صفحه شخصی خود به بهشت زمین کربلا اشاره کرده بود و قرار است در ایام اربعین همچون سال‌های قبل با برپایی موکب میزبان زوار اباعبدالله حسین (ع) باشد.ما سال‌ها او را به عنوان هنرپیشه سینما می‌شناختیم؛ اما او بعد از گذشت ۸ سال پس از اعلام انتخاب حجاب چادر و ارادتش به اهل بیت (ع) هرگز در هیچ محفل سینمایی و جشنواره‌ای دیده نشد و اکنون مزد سال‌ها تهدید و توهین و تهمت و قضاوتش را گرفت.
منبع: فرارو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها