|

(عکس) فرزند دوم سام درخشانی و عسل امیرپور به دنیا آمد؛ اسم او چیست؟

فرزند دوم سام درخشانی و عسل امیرپور امروز سه شنبه اول مهر به دنیا آمد و این زوج نام فرزند دوم شان را برسام گذاشتند

لینک کوتاه کپی شد
2

سام درخشانی ، بازیگر سینما امروز با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از تولد فرزند دوم خود داد و نوشت:" بَرسام درخشانی (۹۹/۷/۱)

ساعت ۱۲:۴۰ بامداد پسرم بدنیا اومد به قول معروف جنسمون جور شد. تو این قحطی خبر خوب، بالاخره یه اتفاق خوب برایم افتاد. بسیار ممنونم از دکتر شکیبا خداداد عزیزم و کادر دلسوز و حرفه‌ای بیمارستان عرفان"

سام درخشانی و فرزندش

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی متولد 31 تیر 1353بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون ایرانی است. بیوگرافی سام درخشانی بازیگر و همسرش عسل امیرپور

او در خیابان ولیعصر تهران به دنیا آمد و همانجا بزرگ شد. سام دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است.سام یک برادر بزرگتر به نام شهریار دارد و یک خواهر به نام پانته آ دارد که ازدواج کرده و مادرش فهیمه کولاتج خانه دار است. یازدهم مرداد سال 1387، جمعه غم انگیزی را برای وی رقم زد ، پرویز درخشانی پدر سام که چند روزی را به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری بود در این روز و در شصت سالگی به دیار باقی شتافت.

همسر سام درخشانی کیست؟

سام درخشانی در 26 خرداد 1394 با عسل امیرپور با خطبه خوانی سید محمد خاتمی ازدواج کرد این زوج در آذر 96 صاحب یک دختر بنام برکه شدند.

(عکس) فرزند دوم سام درخشانی و عسل امیرپور به دنیا آمد؛ اسم او چیست؟

سام درخشانی و دخترش برکه

سام درخشان و همسرش یک دوست مشترک خانوادگی داشتند که هر دو را به یک میهمانی دعوت کرده بود در آن مهمانی سام درخشان با همسرش عسل آشنا می شود و این آشنایی ادامه پیدا می کند و پس از مدتی منجر به رفت و آمد خانوادگی شده و باعث می شود سام و عسل شناخت بیشتری نسبت به اخلاق و روحیات همدیگر پیدا کنند که در نهایت به ازدواج و وصال ختم می شود.

(عکس) فرزند دوم سام درخشانی و عسل امیرپور به دنیا آمد؛ اسم او چیست؟

سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور

بیوگرافی عسل امیر پور

عسل امیرپور بدنساز و ورزشکار ایرانی متولد سال 1362 در تهران است. او دارای مدرک تحصیلی نقاشی در مقطع لیسانس می باشد. اما شغل مربیگری را دنبال کرده و به عنوان مربی بدنسازی در یکی از باشگاه های معروف مشغول بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها