|

حرف های جنجالی دونالد ترامپ : «ویروس خطرناک چینی را شکست دادم و دیگر ناقل کرونا نیستم»

دونالد ترامپ ، رییس جمهور ایالات متحده مدعی است که او در مقابل ویروس کرونا ایمن شده و در حالی که خبر بازگشت او برای از سر گیری کمپین…

لینک کوتاه کپی شد

دونالد ترامپ ، رییس جمهور ایالات متحده مدعی است که او در مقابل ویروس کرونا ایمن شده و در حالی که خبر بازگشت او برای از سر گیری کمپین تبلیغاتی اش شنیده می شود، ناقل بودن خود را رد کرد. در مصاحبه ای که روز یکشنبه با فاکس نیوز انجام داد، دونالد ترامپ تصریح کرد که دیگر ویروس کووید-۱۹ را در بدن خود نداشته و خطری از جانب وی حامیان و همکارانش را تهدید نمی کند.

حرف های جنجالی دونالد ترامپ : «ویروس خطرناک چینی را شکست دادم و دیگر ناقل کرونا نیستم»

در حالی که رییس جمهور ایالات متحده برای قرار دادن دوباره کمپین انتخاباتی اش روی ریل و بازگشت گردهمایی های بزرگ آماده می شود، وی مدعی است که آزمایش ها نشان می دهند وی می تواند بدون اینکه خطری برای دیگران داشته باشد در انظار عمومی ظاهر شود. دونالد ترامپ بعد از حضور ۴ روزه در بیمارستان نظامی والتر رید به دنبال مثبت شدن تست کرونایش در روز اول اکتبر، اکنون مدعی است که حالش بسیار خوب است. ترامپ کمتر از یک هفته پیش بیمارستان را ترک کرده و ادامه دوره درمانش را در کاخ سفید دنبال کرد. بیشتر دستورالعمل های درمانی در مورد ابتلا به ویروس کرونا می گویند که اگر نشانه های ابتلا به این ویروس را داشته باشید و نتیجه تست شما نیز مثبت باشد باید دستکم ۱۰ روز را در قرنطینه بمانید.

دونالد ترامپ اما در مورد شرایط خود چنین می گوید: «من قوی ترین تست را با موفقیت گذراندم، بالاترین استانداردها و اکنون در شرایط فوق العاده ای هستم. به نظر می رسد که من ایمن هستم. می توانم از پناهگاهم بیرون بروم». ترامپ ۷۴ ساله در ادامه افزود: «باید به شما بگویم، که احساس می کنم حالم فوق العاده است. واقعاً احساس سالم بودن می کنم. حتی احساس خوبی دارم با توجه به این واقعیت که، می دانید، واژه ایمن بودن به این معناست، داشتن دستکش محافظ واقعی معنای مهمی دارد. به نظرم بسیار مهم است که آن را داشته باشید، داشتن آن چیز بسیار مهمی است».

حرف های جنجالی دونالد ترامپ : «ویروس خطرناک چینی را شکست دادم و دیگر ناقل کرونا نیستم»

به ادعای دونالد ترامپ، پزشکان کاخ سفید اطمینان داده اند که وی دیگر ناقل ویروس نیست و ویروس در بدن او وجود ندارد. ترامپ در این باره نیز تصریح کرد: «پزشکان، پزشکان کاخ سفید، همانطور که می دانید بهترین هستند، آن ها گفتند که من به هیچ وجه ناقل نیستم. هیچ سرایتی در کار نیست. من این ویروس خطرناک چینی را شکست دادم». روز یکشنبه، دونالد ترامپ ماسکش را درآورده و به جمعیت طرفدارانش گفت:«احساس خوبی دارم». دونالد ترامپ از بالکن کاخ سفید با طرفدارانش صحبت کرده و خواهان «اعتراضی مسالمت آمیز برای نظم و قانون» شده و مدعی شد که ویروس کرونا در حال از بین رفتن است.

تاکنون بیش از ۷.۶ میلیون نفر در ایالات متحده به ویروس کرونا مبتلا شده اند. کاخ سفید تاکنون نتایج آخرین تست کرونای دونالد ترامپ را منتشر نکرده، بدین ترتیب مشخص نیست که تست کرونا رییس جمهور ایالات متحده منفی شده یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها