|

امیر تتلو عکسی عجیب از خواهر و مادرش را تتو کرد!

امیر تتو خواننده پرحاشیه تصویری برهنه از خواهر و مادرش را روی بدن خود تتو کرد. تتلو پیش از این هم تتوهای عجیبی داشت و مدعی بود هر کدام از…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امیر تتلو به تازگی ویدیو ای از خود منتشر کرد است که با بازخورد های زیاد کاربران روبرو شده است. امیر تتلو عکس مادر و خواهرش را به صورت برهنه روی بدن خود خالکوبی کرد که به دلیل محتوای نامناسب این تصاویر از انتشار آن ها معذور هستیم.

مادر و خواهر امیر تتو کیستند؟

فریده واثق مادر امیر تتلو است که علاوه بر امیر تتلو دارای ۲ فرزند دختر دیگر به نام‌های نسیم و نغمه است. فریده واثق همسرش را در سالهای دور از دست داده است و به تنهایی برای فرزندانش نقش پدر و مادر را ایفا کرد.

در حال حاضر نسیم یکی از دخترانش در زمینه بدنسازی و خوانندگی فعالیت دارد و دختر دیگرش نغمه در رشته عکاسی و هنرهای تجسمی به صورت حرفه ای حضور دارد.

امیر تتلو عکسی عجیب از خواهر و مادرش را تتو کرد!

رمزگشایی از خالکوبی های امیر تتلو

امیر تتو پیش تر نیز خالکوبی جنجالی داشت که بسیاری به دنبال رمز و راز های این خالکوبی ها بودند. تتلو چندی پیش تمام صورت و حتی دماغ و لب خودش را تتو کرد و بعد به سراغ گوش رفت.

خالکوبی تتو روی گوشش ویژگی جالبی داشت. تتلو در خالکوبی روی گوش خود همه نسبت فیبوناتچی رعایت کره بود.

امیر تتلو عکسی عجیب از خواهر و مادرش را تتو کرد!

لاک زدن ناخن؛ مد جدید امیر تتلو

امیر تتلو که به خالکوبی های زیاد و عجیب مشهور بود مد تازه ای هم دارد و آن هم «لاک زدن». امیر تتلو انواع و اقسام لاک ها را روی ناخن خود میزند و از آنها عکس و ویدئو می گیرد. نکته جالب اینکه تتلو حتی برای لاک زدن هم مانند کارهای دیگرش فسلفه ارائه می کند که در این گزارش به آن می پردازیم.

تتلو در ویدئوی دیگری لاک ها را روی بدنش نشان می دهد و در توضیح لاک هایش در این ویدئو می گوید: « انگشتای پا که ساختمونها روشن هم باید ترمیم شه و ساختمون ها رونوک انگشت بیان. صورتیه رو با بازوی صورتی ست کردم . خاکستری هه رو هم با رنگ یک قلبو یک کلید. البته دیزاین کلا تو جلسه ی بعد که عمو خشی بیاد عوض میشه و همونطور که گفتم انگشتا آبی و قرمز و سفید و سبز میشن با لاک همون رنگ.»

پیشنهاد می شود: (عکس) دعوای امیر تتلو و پویان مختاری به رینگ کشید؛ ماجرای ساختگی یا واقعی؟

علت لاک زدن امیر تتلو

تتلو لاک زدن را مکمل خالکوبی می داند که ارزش رنگ بدن را بالا میبرد که از نظر تتلو مساله مهم است. تتلو می گوید «لاک هم مثل هرچیز دیگه ای در طبیعت هم میتونه خوب باشه و هم بد !لاک بزنید امّا زود به زود پاک کنید و بذارید به ناخن هاتون آب و هوا هم برسه.»

امیر تتلو عکسی عجیب از خواهر و مادرش را تتو کرد!

او همچنین می خواهد بازهم بیش از این لاک بزند. «تازه دستامو میخوام تتوهاشو ترمیم کنم و هرکدوم از انگشتامو یه رنگ از پرچم رو بندازم بک گراندش و لاک هر انگشت هم رنگ بکگراندش بشه.»

لاک تتلو

مراسم اهدای لاک تتلو چیست؟

تتلو لاک های خود را خیلی دوست دارد ولی به کسی که برای او نیوفیس بیاورد لاک اهدا میکند. جالب اینکه او حتی حاضر نیست لاک های مورد علاقه اش را کادو بدهد!

پیشنهاد می شود: درخواست عجیب امیر تتلو از ابرو گوندش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مبینا ارسالی در

    امیر تتلو من عتشق آهنگ هاتم لطفا همین طور پیش برو

  • عزیز ارسالی در

    از اول هم چیزی نبود ، الکی الکی گندش کردن. بالاخره بعضی ها هم با گنده کردن تتلو به نون و نوایی رسیدن

  • لیلی ارسالی در

    مرتیکه مزخرف پوچ هر ه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها