|

(عکس و ویدیو) افشای رابطه عجیب؛ پریناز ایزدیار با ساشا سبحانی!

ساشا سبحانی در لایو مشترک خود با امین فردین در اینستاگرام گفت که او در گذشته با پریناز ایزدیار رابطه داشته است. موضوعی که بسیار عجیب و غیر…

لینک کوتاه کپی شد

ساشا سبحانی در لایو مشترک خود با امین فردین در اینستاگرام گفت که او در گذشته با پریناز ایزدیار و الناز شاکردوست دو بازیگر سرشناس سینمای کشورمان رابطه داشته است.

ساشا سبحانی که یکی از جنجالی ترین شخصیت های اینستاگرامی ایران در خارج کشور است در یک لایو مشترک با امین فردین در پاسخ به سوال این خبرنگار آن ور آبی اعتراف کرد که قبلا با پریناز ایزدیار بازیگر سرشناس سینمای ایران رابطه داشته است.

امین فردین کیست؟

امین فردین (متولد 29 شهریور 1365) خبرنگار سابق صدا و سیمای مرکز کرمانشاه و مرکز خوزستان و خبرنگار سابق باشگاه خبرنگاران جوان است که سالها به خبرنگاری، ﺗﻬﻴﮥ فیلم و مستند و تدوین و ویرایش تصویر برای این نهاد مشغول بوده و در سالﻫﺎی ۸۸ تا ۹۰ بارها به عنوان بهترین خبرنگار و تدوینﮔﺮ از سوی مراکز وابسته به صدا و سیما، جوایز متعددی را دریافت کرده است. علاوه بر این، امین فردین یک کتاب در زﻣﻴﻨﮥ تدوین و ویرایش تصویر و یک کتاب نیز در زﻣﻴﻨﮥ سیستمﻫﺎی لینوکس در ایران منتشر کرده است. اما او ناگهان در سال 96 از کشور خارج شده و به آلمان مهاجرت ﻣﻰکند و به سرعت وبسایت و صفحات اجتماعی متعددی را با تیترها و عناوین جذابی مانند «افشاگریﻫﺎی مستند» و «پشت پرده» طراحی ﻣﻰکند.

بیوگرافی ساشا سبحانی

انتشار عکس های لاکچری از پسر یک سفیر آن هم با وجود دوگانگی از عکس هایی از کربلا و مکه سوریه با عکس های شراب، روابط غیر اخلاقی، کشتی شخصی و ماشین های میلیاردی موجب واکنش منفی مردم نسبت به استفاده او از رانت پدرش شد.

ساشا می گوید : کسانی که دوستان نزدیک من هستند، می‌ دانند که من از 15 سالگی روی پای خودم ایستادم و تا الان از پدرم پول نگرفته‌ ام.

الان هم که دوبی هستم، زیر حمایت پدرم نیستم. همه می‌دانند نه پدرم به من پولی می‌دهد، نه تا به حال از پدرم پولی خواسته ام و نه حمایتم کرده است.

من به خاطر این که قبلا در ونزوئلا زندگی می‌ کردم، آن جا مدرسه رفته‌ و زبان اسپنیش یاد گرفته‌ ام خودم از بچگی پول درآورده ام.

12 سالگی به ونزوئلا رفتیم، 15 سالگی کاملا به زبان اسپنیش مسلط بودم.

(عکس و ویدیو) افشای رابطه عجیب؛ پریناز ایزدیار با ساشا سبحانی!

اعلام برائت احمد سبحانی از پسرش

احمد سبحانی پدر ساشا سبحانی که کارمند سابق وزارت امور خارجه بود، ۲ سال پیش در یک فایل صوتی، توضیحاتی درباره ارتباط فعلی او با پسرش ارائه کرده بود. پدر ساشا سبحانی در گفت و گو با خبر ۲۰:۳۰ شبکه دو سیما گفته بود او دیگر فرزندی به نام محمد رضا سبحانی ندارد.

بیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار (زادهٔ ۸ شهریور ۱۳۶۴) بازیگر و صداپیشه اهل ایران است. او پس از بازی در سریال زمانه ساختهٔ حسن فتحی به شهرت رسید. اولین کار بازیگری وی در فیلم یک مرد، یک شهر است.

ایزدیار در سال ۱۳۹۴ برای بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در بابل زاده شد و پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده و به گفته خودش به زبان مازندرانی تسلط کامل دارد. وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» (۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصهٔ تلویزیون گذاشت.

ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرده و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد مؤتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی همکاری داشته‌است. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

او همراه با کامران تفتی و فرزاد حسنی در نمایشنامه خوانی سفر به نهایت دور به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی اکبری برای کمک به مؤسسهٔ محک که مخصوص کودکان سرطانی است برنامه‌ای اجرا کردند. آنها تمام پول بدست آمده را به آن مؤسسه واگذار کردند.

رشته تحصیلی

خانوادهٔ او موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشتهٔ تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به رشتهٔ هنر تغییر رشته داد. پدر ایشان یکی از مخالف های سر سخت رشتهٔ وی بود و مایل بود که او رشتهٔ وکالت بخواند ولی برعکس مادرش خیلی مایل بود که او رشتهٔ بازیگری را ادامه دهد.

مدلینگ قبل از بازیگری

قبل از شروع بازیگری، زمان دانشجویی در یکسری از شوهای اسلامی بعنوان مدل پوششی مانتو و روسری شرکت می کرد و بحث مدل بودن وی هم از همین شوهای اسلامی بود

عاشق فست فود

عاشق فست‌ فود هستم ولی خیلی سعی می‌ کنم کمتر بخورم

چون می‌ دانم چیز خوبی نیست و در بیشتر مواقع خودم را برای نخوردن کنترل می‌ کنم اما گاهی مجبور می‌ شوم وقتی غذای خانگی ندارم و عجله دارم فست‌ فود می‌ خورم

منبع: تیتربرتر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها