|

(عکس) تصویری عاشقانه از الهام چرخنده و همسرش بدون لباس روحانیت

محمد درویشی یا همان همسر الهام چرخنده طلبه ای است که برای تکمیل تحصیلاتش در علوم حوزوی به همراه همسرش الهام چرخنده با عراق مهاجرت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

الهام چرخنده با انتشار تصویری از خود و همسرش (در پوشش شخصی و بدون لباس روحانی) از شاکر بودن برای داشته‌هایش و دیدن نیمه‌ی پر لیوان، در صفحه اینستاگرامش نوشت (خود اصل عکس محو منتشر شده است).

(عکس) تصویری عاشقانه از الهام چرخنده و همسرش بدون لباس روحانیت

همسر روحانی الهام چرخنده کیست؟

سید محمد درویشی از روحانیون ایرانی و دارای تحصیلات حوزوی که از سه سال پیش با خانم الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون و فعال مذهبی در حوزه حجاب ازدواج کرده و اکنون ساکن کربلا می باشد.

مهاجرت الهام چرخنده و همسرش به کربلا

اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین ها رخ می دهد. امیدوارم که «امام حسین (ع)» پذیرای من در این شهر باشند.

ایشان از ۳ سال پیش به واسطه شغل فرهنگی و مذهبی بنا به کسوت روحانیت به همراه همسرش الهام چرخنده به عراق مهاجرت کرده و در شهر کربلا سکونت دارد. خانم چرخنده نیز در شهر کربلا به فعالیت فرهنگی مشغول است و از زندگی کنار حرم مطهر امام حسین ع راضی است ، اما مهاجرت و ترک ایران از سوی این زوج همیشگی نبوده و بنا به شغل آقای درویشی اکنون در عراق هستند

منبع: برترین ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی