|

(ویدیو) لایو عجیب پرستو صالحی درباره پوشش ریحانه پارسا

پرستو صالحی در لایو اینستاگرامی خود گفت: به من چه فلانی مهاجرت کرده، به تو چه که پوشش فلانی چیه، این دخالت ها هیچ ذوقی ندارد

لینک کوتاه کپی شد

پرستو صالحی در لایو اینستاگرامی خود نسبت به حواشی ریحانه پارسا و توجه بیش از اندازه فضای مجازی به ریحانه پارسا انتقاد کرد و گفت: به من چه فلانی مهاجرت کرده، به تو چه که پوشش فلانی چیه، این دخالت ها هیچ ذوقی ندارد.

ریحانه پارسا، بازیگر جوانی که با سریال «پدر» شناخته شد، به خارج از کشور رفته و ظاهرا قصد برگشتن به ایران را ندارد. دوسال پیش بود که سریال «پدر» توسط حامد عنقا و بهرنگ توفیقی برای پخش از شبکه دو ساخته شد. شخصیت‌های اصلی سریال را دوبازیگرجوان و ناشناخته برعهده داشتند؛ یکی سینا مهراد بود که به‌دلیل رابطه پدر و فرزندی با سعید سهیلی، کارگردان سینما راه ساده‌ای را برای بازیگری طی کرده بود و دیگری دختری ۱۸ ساله به نام ریحانه پارسا که برخی مدعی شدن قبل از حضور در سریال پدر در کافه کار می کرد و فقط به واسطه ظاهر زیبا توانست بازیگر شود.

ریحانه پارسا و ماجرای ازدواج سفید

هفته‌های اول شیوع کرونا در کشور بود که یک خبر عجیب در رسانه‌های سینمایی و فضای مجازی پیچید. ریحانه پارسا، بازیگر بیست ساله با مهدی کوشکی که نزدیک به بیست سال از او بزرگتر بود ازدواج کرد! این خبر در فضای مجازی و در قالب یک عکس سلفی منتشر شد. همان موقع نحوه انتشار این خبر گمانه‌های مختلفی ایجاد کرد. برخی معتقد بودند انتشار عجولانه این خبر آن هم در این قالب به‌دلیل جلوگیری از درز رابطه بوده است.
به هرحال هرچه بود پس از مدتی بارهم خبر عجیب دیگری منتشر شد. خبر جدایی پارسا و کوشکی! البته عجیب بودنش صرفا برای آن‌هایی بود که رفتار پارسا را در این مدت بررسی نکرده بودند. البته ریحانه پارسا به تازگی در یک لایو اینستاگرامی اعلام کرد که از اسفند ۹۸ با مهدی کوشکی دوست بودم و ازدواج ما سفید بود. هیچ وقت با کوشکی عقد نکرده بودم و شناسنامه ام سفید است. مجبور بودم به همه بگویم که ازدواج کرده ام تا از نگاه همکارانم در امان باشم. من مجبور بودم که بگویم شوهر دارم. به همه گفته بودم که ازدواج کرده ام که در امان باشم. اما وقتی رابطه ما علنی شد، تماس های تلفنی شروع شد و …

پایان کار ریحانه پارسا با انتشار تصاویر برهنه

ریحانه پارسا در آخرین قدم به سمت سقوط تصاویری نیمه برهنه از خود در اینستاگرام منتشر کرد و که مطمئنا می تواند برای او دردسرساز شود.

در ابتدای گزارش گفتیم که ریحانه پارسا اولین بازیگری نبوده که مهاجرت کرده، اما چه تفاوتی با دیگران دارد؟ اول این که اگر فردی مثل گلشیفته فراهانی این اقدام را انجام داد، لااقل به لحاظ حرفه‌ای به جایگاهی در سینمای ایران رسیده بود و می‌دانست در خارج از کشور شانس کار دارد. اما مگر پارسا در چه فیلم مهم بازی کرده یا کدام جایزه را گرفته که حالا در خارج از ایران برایش صف بکشند؟ بررسی رفتار ریحانه پارسا از ابتدا تا به امروز نشان می‌دهد که او بیش از آنکه یک پدیده سینمایی، اجتماعی و حتی سیاسی باشد، یک رخداد فردی است که باید در قالب روانشناختی بررسی شود. او در سن بسیار پائینی به شهرت رسید که حتما یکی از دلایل مسیر انحرافی اوست.
اما نمی‌توان شرایط زندگی شخصی و خانوادگی او را در نظر نگرفت. قطعامشکلات خانوادگی او در رابطه با پدر و مادرش در این مطلب تاثیرگذار است. رفتار عجولانه، توجه‌طلبی، تناقض، ساختارشکنی و مولفه‌های بسیار دیگری در ریحانه پارسا مشهود است.همه این‌ها باعث شد او که می‌توانست بایک رفتار معقول در چندسال آینده تبدیل به یک بازیگر مشهور شود، امروز در ترکیه و دلخوش به ویوی لایوهایش باشد. ویویی که به مرور کم خواهد شد و او دیگر راه بازگشتی ندارد.
ریحانه پارسا نمونه مناسبی برای بررسی روانشناسان است؛ کسی که آینده خودش را به پای تزلزل‌های رفتاری و عشق دیده شدن تباه کرد. او راهی را رفته که بجز یک مورد استثنا برای هیچ بازیگر دیگری خیری نداشته است. عاقبت انتخاب بازیگر از کافه و اینستاگرام می‌شود ریحانه پارسا. شاید اگر او برای بازی در «پدر» انتخاب نشده بود امروز مثل یک آدم عادی مشغول زندگی بود و شکست بزرگی که در ماه‌های آینده متحمل خواهد شد را تجربه نمی‌کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ...... ارسالی در

    دقیقا آفرین خانم صالحی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها