|

(ویدیو) ماجرای گم شدن سگ حدیثه تهرانی و بغض و اشک خانم بازیگر

حدیثه تهرانی بازیگر جوان کشورمان به همراه همسرش کیان مقدم با انتشار ویدئویی از خود در صفحه اینستاگرامش، با بغض و خوشحالی خبر از پیدا شدن…

لینک کوتاه کپی شد

حدیثه تهرانی و همسرش کیان مقدم در صفحه اینستاگرام خود خبر از پیدا شدن سگ خود دادند. حدیثه تهرانی بازیگر جوان کشورمان به همراه همسرش کیان مقدم با انتشار ویدئویی از خود در صفحه اینستاگرامش، با بغض و خوشحالی خبر از پیدا شدن سگشان دادند. حدیثه تهرانی گفت: سگ ، این حیوان های زبان بسته را ندزدید، شاید بیماری داشته باشند و به خانواده ای که با آن ها زندگی می کنند وابسته باشند.

ویدیو های عجیب حدیثه تهرانی و شوهرش

حدیثه تهرانی بازیگر جوان کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش در چالشی که این اواخر باب شده است شرکت کرد و دوست همسرش را محک زد.حدیثه تهرانی بازیگر شناخته شده تلویزیون ایران است. حدیثه تهرانی بازیگری آینده دار است که شاهد بازی های درخشان او در آینده خواهیم بود. حدیثه تهرانی این روزها کم کار شده است.حدیثه تهرانی متولد ۱۳۶۳ در در محله نارمک تهران است.

حدیثه تهرانی در حالی که در کنار همسرش کیان مقدم از خواننده های کشورمان نشسته بود، با دوست همسرش تماس گرفت و در حالی که کیان مقدم کنار حدیثه تهرانی نشسته بود، ولی دوست او تائید کرد که پیش اوست.

کیان مقدم همسر حدیثه کیست؟

کیان مقدم متولد 14 آبان 1356 در تهران، خواننده است.در ۱۲ سالگی با ساز "سه تار" استعدادش را در موسیقی به منصه ظهور گذاشت و شگفتی اساتیدش را برانگیخت در سال های بعد به نواختن " گیتار" روی آورد.

همزمان که در مقطع کارشناسی تحصیل می کرد ، تحصیلات خود را در زمینه گیتار نزد اساتید بزرگی همچون " سیمون آیوازیان " و " شاهین علوی" پشت سر گذاشت، در زمینه آواز و خوانندگی تحت تعلیم اساتید به نامی چون " محمد نوری " و " ناریه چولاکیان" قرار گرفت.

همچنین آهنگسازی را در حضور استاد فخرالدینی فرا گرفت وی از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در صنعت صدابرداری آغاز کرد که در این عرصه هم فعالیت های قابل توجه و شایان ذکری را در کارنامه هنری خود به ثبت رساند او تا الان یک آلبوم از خود انتشار داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها