|

شهیده مریم حیدری مدافع سلامتی که لحظاتی بعد تولد فرزندش درگذشت!

شهیده مریم رحیمی، پرستار 27 ساله مدافع سلامت که در جبهه مقابله با کرونا، به مقام شهادت نائل شد.

لینک کوتاه کپی شد

شهیده مریم رحیمی پرستار ۲۷ ساله شیرازی مدافع سلامت بر اثر کرونا جان باخت.

او از پرستاران بیمارستان شهید رجایی شیراز بوده است و رئیس، معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی و همکاران شهید رحیمی، طی پیام‌های جداگانه‌ای شهادت این مدافع سلامت را تسلیت گفتند.

همکاران رحیمی در ارتباط با شرایط شغلی او گفتند: مرحومه رحیمی، از پرستاران شرکتی بیمارستان بود که با تمام توان، در سنگر مبارزه با بیماری کرونا تلاش می‌کرد.

به گفته آنها، مرحومه رحیمی، ۲۷ ساله و هفت ماهه باردار بوده است. نوزاد ایشان پس از مرگش با سزارین متولد می‌شود، اما متاسفانه بعد از چند ساعت فوت می‌کند.

ادای احترام جشنواره فیلم مقاومت به مریم حیدری

سید احد میکاییل زاده، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت گفت: با هدف تکریم از رشادت‌ها و فداکاری‌های کادر درمان در مواجه با بیماری کرونا و مقام شامخ شهدای جبهه سلامت، شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به مقام شهیده مدافع سلامت، پرستار مریم رحیمی ادای احترام می‌کند.

میکائیل زاده ادامه داد: حس مسئولیت‌پذیری و فداکاری این شهیده بزرگوار به حدی بود که حتی در شرایطی که 7 ماهه‌ باردار بود، همچنان در عرصه خدمت‌رسانی در بیمارستان فعالیت کرد تا در نهایت به فیض شهادت نائل شد.

شهیده مریم حیدری مدافع سلامت

مریم حیدری چندمین پرستار مدافع سلامت بود که در شیراز فوت کرد؟

مریم رحیمی، پنجمین پرستاری است که در استان فارس بر اثر کرونا، به مقام شهادت رسید، فرزند این شهیده نیز گرچه به دنیا آمد اما تنها پس از چند ساعت بعد از تولد درگذشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها