|

عکس جدید خواننده ایرانی در خارج از کشور!

خواننده معروف ایرانی سحر مقدس با نام مستعار سحر موزیک عکسی از بدن نیمه برهنه اش در اینستاگرام منتشر کرد. سحر مقدس متولد 13 آذر 1364 در…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز/ سحر مقدس متولد 13 آذر 1364 در تهران، خواننده است. فارغ التحصیل لیسانس علوم هنر در خارج از کشور می باشد، شاگرد استاد محمد نوری بوده و در سال 96 به شهرت رسید و حالا یک نامزد تهیه کننده نیز دارد. سحر مقدس عکسی در اینستاگرام خود منتشر کرد و توجه کابران فضای مجازی را جلب کرد. در ادامه شما می توانید عکس سحر را در زیر متن مشاهده کنید:

عکس جدید خواننده ایرانی در خارج از کشور!

بیوگرافی

سحر مقدس متولد 13 آذر 1364 در تهران، خواننده است. سحر در شهر تهران بدنیا آمده است، پدرش اهل تهران و مادرش سمنانی می باشد، پدر بزرگش اصالتا اهل بلغارستان بوده که به ایران مهاجرت کرده است.

از علاقه تا کلاس سلفژ: علاقه اش بصورت جدی به موزیک در نوجوانی شکل گرفت و در 17 سالگی با حمایت خانواده در کلاس های مرحوم استاد محمد نوری بصورت کوتاه دوره سلفژ را گذراند . او سپس دوره های تئوری موسیقی را فراگرفت.

مجوز وزارت ارشاد: بعد از دوره کوتاه در کنار محمد نوری توانست در همان سن کم 17 سالگی موفق به دریافت مجوز کنسرت بانوان از وزارت ارشاد اسلامی شود و با هنرمندان نامیه بسیاری بعنوان همخوان همکاری کرد.

عکس جدید خواننده ایرانی در خارج از کشور!

شغل دوم

سحر میگوید در حال حاضر شغل دیگری ندارم و خوانندگی تنها شغل و روش مـن برای کسب درآمد اسـت . او میگوید : زمانى کـه ایران بودم با زنده یاد استاد محمد نورى آواز کار میکردم اما در حال حاضر با استادى همکارى ندارم و خودم تمرین می کنم.

مطالب پیشنهادی: رابطه مهراد جم با سارا و نیکا دو خواهر دو قلو لو رفت!

عکس جدید خواننده ایرانی در خارج از کشور!

مطالب پیشنهادی: ادعای عجیب مهراد جم؛ "امیر تتلو یکی از آهنگ هاش رو از من کپی کرده"

مهاجرت

در سال 1383 وقتی 19 ساله بود از ایران به امارات مهاجرت کرد، در این کشور تحصیل کرد و به ایران در رفت و آمد بود و کم کم در گروه موسیقی سایه ها عضو شد. بصورت مستقل فعالیت حرفه ای خود را از سال 1390 در خارج از کشور با آهنگ تو نباشی شروع کرد، اما مسیر او برای دیده شدن و شهرت 6 سال طول کشید حضور او در شعر یادت نره سال 96 باعث دیده شدن صدایش شد.

عکس جدید خواننده ایرانی در خارج از کشور!

آهنگ های معروف سحر مقدس

  • مو بی تو
  • دلم
  • لجباز
  • ای وای
  • چه حالیه
  • بدون من
  • کی عاشقت کرده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی