|

سه روز عزای عمومی در آرژانتین به دلیل فوت دیگو مارادونا ؛ مارادونا که بود؟

دیگو مارادونا درگذشت . در پی فوت ناگهانی درگذشت ستاره فوتبال آرژانتین دیگو مارادونا ، سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در آرژانتین به دلیل فوت دیگو مارادونا ستاره و اسطوره فوتبال این کشور ، سه روز عزای عمومی اعلام شد. رئیس جمهور کشور آرژانتین به دلیل فوت و درگذشت دیگو مارادونا ستاره سرشناش فوتبال این کشور 3 روز عزای عمومی اعلام کرد. برای اطلاع از جزئیات با ما همراه باشید.

اعلام عزای عمومی در آرژانتین به خاطر فوت مارادونا

رئیس جمهور آرژانتین به خاطر فوت مارادونا سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد. ساعتی پیش بود که یک خبر شوکه کننده دنیای ورزش و به خصوص فوتبال را تحت تاثیر قرار داد؛ جایی که اعلام شد دیگو مارادونا به دلیل حمله قلبی در سن 60 سالگی درگذشت.

این خبر واکنش همه اهالی فوتبال را در پی داشته و باعث شده که طی دقایق گذشته اهالی پر طرفدارترین رشته ورزشی دنیا ابراز تأسف خود را به خاطر درگذشت این اسطوره دنیا به نوعی با دوستداران مارادونا ابراز همدردی کنند. فوت مارادونا قطعا همه مردم آرژانتین را تحت تاثیر قرار داده و حتی برخی اخبار حاکی از آن است که مردم به نشانه ناراحتی به خیابان ها آمده اند‌. در همین ارتباط رئیس جمهور آرژانتین دقایقی پیش اعلام کرد که سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام شده است.

3 روز عزای عمومی در آرژانتین

آلبرتو فرناندس، رییس جمهور آرژانتین به خاطر درگذشت اسطوره فوتبال کشورش سه روز عزای عمومی اعلام کرد. ماتم و اندوه آرژانتین را به خاطر درگذشت دیگو آرماندو مارادونا فرا گرفته است. آلبرتو فرناندس، رییس جمهور این کشور 3 روز عزای عمومی اعلام کرد.

او در یک بیانیه کوتاه گفت: در حال کار با کافیرو (رییس کابینه) بودم که این خبر را به من دادند. نمی توانستم باور کنم. خیلی ناراحتم. بدترین خبری بود که یک هوادار آرخنتینوس جونیورز می‌توانست بشنود. ما همه او را دوست داریم. در تلاش هستیم تا با خانواده‌ اش صحبت کنیم. غم بزرگی است. بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آرژانتین امشب (چهارشنبه) به دلیل حمله قلبی جان خود را از دست داد.

پیشنهاد می شود: واکنش پله به درگذشت دیگو مارادونا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها