|

(عکس) سارا و نیکا هم پلنگ شدند!

سارا و نیکا فرقانی بعد از حواشی عکس برهنه در استخر و رابطه با مهرراد جم تصویری تازه در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند.

لینک کوتاه کپی شد

سارا فرقانی بازیگر سریال پایتخت به تازگی و بعد از انتشار عکس های شخصی خود و خواهرش در یک استخر مختلط در سوئد در فضای مجازی، این بار عکسی از خود داخل صفحه اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: "یادت نره لبخند بزنی.."

(عکس) سارا و نیکا هم پلنگ شدند!

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا میکردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

ماجرای رابطه سارا و نیکا با مهراد جم

مهراد جم و دنیا جهانبخت دیشب با امین فردین حواشی های زیادی داشتن از جمله آنها دوستی مهراد جم با دو خواهر دو قلو بوده که دنیا جهانبخت لو داد. دنیا جانبخت گفت: مهراد جم با دو دقلو دوست بوده؛ یکی اول اسمش س هست و دیگر ن بعد از این خبر حواشی های زیادی درباره دو خواهر دو قلو صورت گرفت. تحلیل کابران فضای مجازی دوستی مهراد جم با سارا و نیکا بوده است.

[ میانگین: 3.3 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها