|

سریال تو درم را بزن قسمت بیست و یک (21) + زیر نویس فارسی چسبیده

سریال تو درم را بزن قسمت هجدهم سریال ترکی تو در بزن Sen Çal Kapımı ، در تلاش است بهترین سریال عاشقانه تابستان ۲۰۲۰ را بدست بگیرد, این…

لینک کوتاه کپی شد

سریال تو درم را بزن سریال ترکی پر طرفداری است که داستانی عاشقانه دارد و بینندگان زیادی را جذب خو کرده است. هانده آرچل و کرم بورسین در این سریال جنجالی Sen Çal Kapımı همبازی هستند.این سریال به تهیه کنندگی شرکت MF Yapım از شبکه Fox TV پخش می شود و کارگردانی آن به عهده کارگردان مشهور و خوشنام ترک اوندر میهلار Ender Mıhlar میباشد.

داستان

ادا ( هانده ارچل ) همه امیدش در زندگی رو به تحصیل بسته، با سرکان بولات ( کرم بورسین ) که بورس تحصیلی بین المللی خود را رها کرده ، روبرو میشه. سرکان بولات به ادا پیشنهاد می کند که اگر دو ماه نقش نامزد اون رو بازی کنه ، بهش بورسیه میده.اگرچه ادا پیشنهاد این مردی که از او متنفر است را رد می کند ، اما وقتی شرایط تغییر میکنه مجبور به پذیرش میشه. سرکان و ادا ضمن نقش بازی کردن ، رابطه ای پرشور و چالش برانگیز را تجربه می کنن که باعث می شه همه آنچه رو که درسته فراموش کنند. چون عشق سخته. و به همین دلیل شگفت انگیزه.

سریال تو درم را بزن قسمت هجدهم زیرنویس فارسی

سریال ترکی تو در بزن با نام دیگر تو درم را بزن در ژانری رمانتیک در مرحله فیلمبرداری قرار دارد. در این سریال بازیگرانی از جمله کرم بورسین در نقش سرکان و هانده ارچل در نقش ادا بازی می کنند.

تعداد قسمت های سریال ترکی تو در خانه ام را بزن را تا ۳۰ قسمت تخمین زده اند البته بستگی به نوع سریال دارد که آیا می تواند در چند قسمت ابتدایی نظر مخاطبان را به خود جلب کند یا خیر.

تو درم را بزن

گونه کمدی رمانتیک
نویسنده عایشه اونر کوتلو
کارگردان یوسف پیرحسن اندر مهلار آلتان دونمز
بازیگران کرم بورسین هانده ارچل
کشور سازنده سریال تو درم را بزن قسمت بیست و یک (21) + زیر نویس فارسی چسبیده ترکیه
زبان‌(های) اصلی ترکی استانبولی
تعداد فصل‌ها ۱
تعداد قسمت‌ها ۱۴
تولید
تهیه‌کننده آسنا بولبول‌اعلو
مکان‌ها استانبول
دوربین ایلکر اردوعان اوزگور دمیر
مدت ۱۳۰ دقیقه
تولیدکننده م‌ف یاپیم
توزیع‌کننده فاکس تی‌وی
انتشار
شبکهٔ اصلی فاکس تی‌وی
فرمت تصویر ۵۷۶آی (۱۶:۹ اس‌دی‌تی‌وی) ۱۰۸۰آی (اچ‌دی‌تی‌وی)
فرمت صدا استریو
انتشار اولیه ۸ ژوئیه ۲۰۲۰ - اکنون
[ میانگین: 3.3 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها