|

(عکس) خواننده تازه مهاجرت کرده به ترکیه کیست؟

مهراد جم و دنیا جهانبخت عکسی جنجالی از خودشان در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند. در ادامه شما می توانید عکس مهراد و دنیا را در سایت شایانیوز…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز/ مهراد جم و دنیا جهانبخت عکسی از خودشان در اینستاگرام منتشر کردند که این باعث حواشی های زیادی در سایت ها و اینستاگرام شد. کاربران فضای مجازی واکنش های زیای نشان دادند. در ادامه شما می توانید در زیر متن عکس مهراد و دنیا را مشاهده کنید:

مهراد جم و دنیا جهانبخت

تصاویر لو رفته مهراد جم و دنیا جهانبخت در اتاق!

دنیا جهانبخت ویدیویی از خود و مهراد جم در اتاق درحال آغوش گرفتن مهراد منتشر کرد و این ویدیو حاشیه ساز شد و در همه ی اینستاگرام بخش شد . مهراد جم بهد از مهاجرت از ایران با دنیا جهانبخت دوست شد و زندگی عاشقانه ای را شروع کرد.

ازدواج مهراد جم و دنیا جهانبخت

در اینبخش درمورد ازدواج مهراد جم و دنیا جهانبخت صحبت میکنیم. خبری کـه از دیروز در شبکه هاي اجتماعی منتشر شد و باعث تعجب تعداد زیادی از کاربران شده اسـت. مهراد جم کـه دوران اوج خود در داخل کشور رابه سر میبرد تصمیم بـه مهاجرت گرفته و از رابطه عاشقانه خود با دنیا جهانبخت شاخ جنجالی اینستاگرام پرده برداری کرد. در ادامه توضیحات رابطه مهراد جم و دنیا جهانبخت را مرور می‌کنیم.

مهراد جم و دنیا جهانبخت

آیا مهراد جم و دنیا جهانبخت ازدواج کرده اند؟

رابطه پنهانی دنیا جهانبخت و مهراد جم اکنون علنی شده و این رابطه با واکنش بسیار زیادی همراه شده اسـت. دنیا جهانبخت تنها ۳۹۳ پست تا اواسط اکتبر ۲۰۲۰ میلادی در اینستاگرامش بـه اشتراک گذاشته و بیش از ۹ میلیون نفر وی را دنبال می‌کنند. او فقط یک صفحه را فالو کرده کـه صفحه مهراد جم عشق جدیدش اسـت. اینستاگرام دنیا جهانبخت در نشانی @donya قرار دارد. درآمد دنیا جهانبخت مثل عده اي از سلبریتی هاي الکی محبوب امروز «از تتلو تا ساشا»، از راه قمار و سایت هاي بخت آزمایی بدست می‌آید کـه او نیز در بیو پروفایل خود، لینک سایت بخت آزمایی خود رابه میلیون‌ها هوادارش معرفی کرده اسـت. دنیا جهانبخت سایت قمار در اختیار دارد. مهراد جم نیز خبر از راه اندازی سایت قماری را داده کـه طبیعتا میلیادرها تومان برای او درآمدزایی میکند.

مهراد جم خواننده جوان پاپ دهه هفتادی ایران اسـت. او اخیرا از رابطه اش با دنیا جهانبخت گفته. مهراد ۱.۳ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. وی فقط ۱۲ پست در اینستاگرامش دارد. اخیرا لایک و فالوهای زیادی دریافت کرده اسـت.

(عکس) خواننده تازه مهاجرت کرده به ترکیه کیست؟

تمامی خبر های داغ روز را از سایت شایانیوز دنبال کنید.

پست مهراد جم و دنیا جهانبخت

پستی کـه رابطه دنیا جهانبخت با مهراد جم را در صفحه این خواننده جوان بـه نمایش گذاشته میلیونها بازدید و ده ها هزار کامنت دریافت کرده اسـت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها