|

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا امروز شنبه 8 آذر 99

مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی سایپا امروز شنبه 8 آذر 99 . برندگان قرعه کشی خودرو های تیبا ، پراید 151 ، کوئیک ، نیسان ، شاهین .

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید فروش فوری ۹ محصول سایپا که از ۲۰ آبان تا ۲۲ آبان به صورت اینترنتی و از طریق سایت سایپا انجام شده است امروز شنبه 8 آذر 99 نتایج قرعه کشی سایپا اعلام می ‌شود در ادامه برای کسب اطلاعات در خصوص زمان قرعه کشی سایپا و نتایج قرعه کشی سایپا در امروز 8 آذر 99 و اعلام اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه : مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی 9 محصول سایپا

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا امروز شنبه 8 آذر 99

بر اساس اعلام سایت سایپا قرعه کشی فروش فوری 9 محصول سایپا که هفته گذشته انجام شد امروز شنبه 8 آذر 99 با حضور نهاد های نظارتی برگزار می شود و اسامی برندگان قرعه کشی سایپا نیز مشخص می شود در ادامه خبر می توانید با ورود به لینک سایت سایپا در زیر اسامی برندگان بر اساس کد پیگیری و کد ملی و نتایج قرعه کشی سایپا را مشاهده نمایید.

قرعه ‌کشی محصولات سایپا آذر 99 روز شنبه مورخ 8 آذر 99 خواهد بود. شرکت خودرو سازی سایپا مراسم قرعه کشی خود را با حضور نهاد های نظارتی راس ساعت 13 روز شنبه 8 آذر 99 برگزار می کند. سایپا در طرح پیش فروش ویژه آذر ماه 99 9 محصوبل خود را عرضه می کند. ۹ محصول ارائه شده در این طرح شامل خودرو های زیر بوده اند:

  • ساینا با رینگ فولادی
  • شاهین
  • کوییک دنده ای
  • کوییک R
  • تیبا ۲ با رینگ فولادی
  • تیبا صندوقدار با رینگ فولادی
  • سایپا ۱۵۱
  • نیسان تک ‌سوز با لاستیک رادیال
  • نیسان دوگانه سوز با لاستیک رادیال

موعد تحویل خودرو ‌های ذکر شده دی و بهمن ۱۴۰۰ خواهد بود. در ادامه می توانید اسامی برندگان قرعه کشی خودروها و محصولات سایپا را مشاهده کنید:

قرعه کشی سایپا امروز شنبه 8 آذر 99

با پایان یافتن مهلت ثبت ‌نام در قرعه کشی سایپا، مراسم قرعه کشی سومین مرحله از فروش فوق العاده محصولات سایپا، راس ساعت 13 ظهر روز شنبه 8 آذر با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود. با پایان یافتن مهلت ثبت ‌نام در قرعه کشی سایپا، مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا ، امروز شنبه 8 آذر با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی آغاز شد. شرایط قرعه کشی این طرح همانند طرح های قبلی سایپا است.

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش سایپا آذر 99

در خصوص نحوه پیگیری اسامی برندگان قرعه کشی محصولات سایپا لازم است اشاره کنیم که کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می ‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌ شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌ گذارد. چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کد پیگیری شما در لیست برنده شدگان سایپا وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا آذر 99

برندگان شاهین ساییا

برندگان تیبا

برندگان ساینا

برندگان کوئیک آر
برندگان نیسان تک سوز
برندگان تیبا 2
برندگان کوئیک دنده ای
برندگان سایپا 151
برندگان نیسان دوگانه سوز

برندگان قرعه کشی 9 محصول سایپا باید چقدر پرداخت کنند؟

در قسمت های قبلی لینکی برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی محصولات سایپا ارائه کردیم. اما شاید برای شما سوال باشد که اگر در قرعه کشی محصولات سایپا برنده شدید، باید چقدر پرداخت کنید؟ در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که همانند دوره های قبلی و طرح های پیش فروش سایپا برندگان تا حداکثر 5 روز فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

اما توجه داشته باشید ممکن است در به روز رسانی های جدید سایپا مهلت واریز وجه را کاهش یا افایش داده باشد. بنابراین توصیه می کنیم که اگر در این قرعه کشی برنده شدید، طی یکی دو روز اول نسبت به واریز وجه اقدام کنید. اما برندگان باید چقدر پرداخت کنند؟ باید بگوییم که برندگان باید کل مبلغ مصوب فروش هر خودرو را باید پرداخت کنند.

نوع خودرو مبلغ علی الحساب پیش پرداخت سود مشارکت سود انصراف
ساینا با رینگ فولادی ۴۶۴.۰۰۰.۰۰۰ ۶ درصد ۳ درصد
شاهین ۱.۳۳۷.۰۰۰.۰۰۰ ۶ درصد ۳ درصد
کوییک دنده ای ۶۴۸.۰۰۰.۰۰۰ ۶ درصد ۳ درصد
کوییک R ۶۹۸.۰۰۰.۰۰۰ ۶ درصد ۳ درصد
تیبا ۲ با رینگ فولادی ۴۷۷.۰۰۰.۰۰۰ ۶ درصد ۳ درصد
تیبا صندوقدار با رینگ فولادی ۴۲۵.۰۰۰.۰۰۰ ۶ درصد ۳ درصد
سایپا ۱۵۱ ۴۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۶ درصد ۳ درصد
نیسان تک‌سوز با لاستیک رادیال ۹۰۲.۰۰۰.۰۰۰ ۶ درصد ۳ درصد
نیسان دوگانه سوز با لاستیک رادیال ۱.۰۱۳.۰۰۰.۰۰۰ ۶ درصد ۳ درصد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها