|

سلام، من سیامک انصاری هستم؛ بیوگرافی سیامک انصاری و همسرش

بعضی از کاربران در شبکه های اجتماعی معتقدند که تیپ و استایل سیامک انصاری در ۰۲۱ که در تبلیغ بایا نیز حفظ شده، کم کم کم کم روی مخ بیننده می …

لینک کوتاه کپی شد

سیامک انصاری متولد سال چهل و هفت در تهران و همسر طناز هادیان، از چهره های معروف سریال های تلویزیونی و سینمایی در ژانر طنز است. او را ۲۰ سال در کنار مهران مدیری دیدیم و در اولین فیلم مهران مدیری (ساعت ۵ عصر) هم نقش اصلی را ایفا کرد. سیامک انصاری اخیرا در کنار سید جواد رضویان، کارگردانی مشترک سریال ۰۲۱ را در اختیار داشت که در نیمه اول پاییز ۹۹ روی انتن شبکه ۳ سیما رفت و نتوانست نظر درصد زیادی از مخاطبان را کسب کند و به نظر می رسد که ساخت بخش های بعدی آن، فعلا از دستور کار خارج شده است.

سیامک انصاری در اولین تجربه ناموفق کارگردانی خود، از این فرصت استفاده کرد تا در زمان دیده شدن در پربیننده ترین زمان تلویزیون در شبکه ۳ (ساعت ۲۰:۴۵)، در یک تبلیغ نیز حضور یابد. تبلیغ سامانه بایا که خود را شبکه هوشمند معرفی کالا و خدمات در ایران می داند و همانطور که در مقاله ای اشاره کردیم، متعلق به ابراهیم ابراهیم بای سلامی است. شاید رقیب دیجی کالا ! معلوم نیست. آنچه معلوم است، سیامک انصاری همچون زبل خان، روی بیلبورد و تبلیغات رادیویی و تلویزیون بایا حضور فعالی دارد و احتمالا چند میلیاردی از این شرکت، درآمد کسب کرده است.

سلام، من سیامک انصاری هستم؛ بیوگرافی سیامک انصاری و همسرش

درآمدی احتمالا بیش از ساخت سریال تقریبا بی مزه ۰۲۱! او با جمله : سلام، من سیامک انصاری هستم، تبلیغ خود را در بایا شروع میکند. بعضی از کاربران در شبکه های اجتماعی معتقدند که تیپ و استایل سیامک انصاری در ۰۲۱ که در تبلیغ بایا نیز حفظ شده، کم کم کم کم روی مخ بیننده می رود! اگر چه سیامک انصار در تبلیغ بایا سعی کرده با لوکیشن های مختلف و مونولوگ هایی که دارد، فضاهای متنوعی را خلق کند. اما آیا فرجام بایا و سیامک انصاری هم مثل تبلیغ «عالیس» میشود و تراژدی: لیمو شو بدم، هلو شو بدم کدومو بدم خواهد شد یا نه مشخص نیست! به هر حال، سیامک انصاری مثل بهنوش بختیاری چند سال پیش که همه جا حضور داشت، به نوعی زبل خان سینما و تلویزیون و تبلیغات شده است. در ایندکس بایا نیز شاهد حضور سیامک انصاری هستیم.

همسر و آثار سیامک انصاری

سیامک انصاری ۱۲ مرداد سال چهل و هفت متولد شد. هنرپیشه و کارگردان سینما و تلویزیون است و مثل سحر زکریا و سید جواد رضویان، او را بیشتر با کارهای مهران مدیری می شناسیم. سیامک انصاری، کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشگاه آزاد اسلامی دارد ودر سایتش یعنی سیامک انصاری دات کام، آثار و تصاویرش را به اشتراک گذاشته است. طناز هادیان ، ۷ سال همسر سیامک انصاری بود و بعد از ایشان جدا شد. در سینما، روشن به کارگردانی روح الله حجازی، خون شد مسعود کیمیایی، لامینور داریوش مهرجویی، زهرمار سید جواد رضویان (در نقش حاج حشمت تهرانی) و آبی به رنگ آسمان امیر رفیعی در سال های اخیر دیده شده است. زبل خان این روزهای تلویزیون، کارش را از سفر به چزابه آغاز کرد.

سلام، من سیامک انصاری هستم؛ بیوگرافی سیامک انصاری و همسرش

۲ کار دیگر هم با مرحوم رسول ملاقلی پور داشت که کمکم کن و نسل سوخته از آن حمله است. سپس در دعوت ابراهیم حاتمی کیا (کارگردان سریال موسی و بادیگارد) حضور داشت و روبروی دوربین مسعود کیمیایی در فیلم جرم رفت و در ۵۰ کیلو آلبالو مانی حقیقی نیز در نقش بازپرس حضور یافت. مهران مدیری، همایون اسعدیان، نیما فلاح، سعید آقاخانی از جمله کارگردان هایی هستند که سیامک انصاری با ان ها در تلویزیون همکاری کرد. او را در مجموعه هایی چون: درحاشیه،قهوه تلخ، مرد هزار چهره، مرد دوهزار چهره، باغ مظفر، شب های برره، جایزه بزرگ، نقطه چین،پاور چین، باغ بلور و گل های ۷۷ مهران غفوریان در سال ۱۳۷۷ دیدیم.

در شبکه نمایش خانگی نیز سیامک انصاری در گلشیفته و عطسه و سیگنال موجود است در سال های اخیر بازی کرد. سیامک انصاری به مدد حضور گسترده در بیلبوردهای شهری و تبلیغات تلویزیون و حضور در سریال طنز ۰۲۱، نتوانست شمار مخاطبان اینستاگرامش را از ۱۱۶ هزار دنبال کننده بیشتر کند. اینستاگرام سیامک انصاری در نشانی: @siamankansari_ir در دسترس است.

منبع: روزیاتو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها