|

پیش بینی هواشناسی پنج شنبه 13 آذر؛ بارش برف و باران در برخی مناطق

پیش بینی هواشنلسی پنج شنبه 13 آذر؛ سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از بارش برف و باران ۵ روزه در۱۸ استان کشور…

لینک کوتاه کپی شد

فعالیت سامانه بارشی جدید که از بعدازظهر سه ‌شنبه آغاز و تا اواخر وقت شنبه تداوم دارد باعث بارش باران و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف، مه آلودگی و در مناطق جنوبی رگبارو رعدوبرق خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز چهارشنبه درجنوب و غرب خوزستان، لرستان، ایلام، شرق چهارمحال و بختیاری، کهگیلوبه و بویراحمد، اصفهان، شمال فارس، شمال بوشهر، کرمانشاه، همدان، مرکزی، جنوب کردستان و جنوب قزوین بارندگی ادامه دارد.

پیش بینی وضعیت جوی پنج شنبه و جمعه

رفیعی گفت: روز پنج‌شنبه در شمال و شرق خوزستان، کهگیلوبه و بویراحمد، خراسان رضوی، جنوب خراسان شمالی و ارتفاعات استانهای مازندران، سمنان و تهران، شاهد مه غلیظ بارندگی و بارش برف در ارتفاعات هستیم. روز جمعه بوشهر، فارس و روز شنبه خوزستان، بوشهر، فارس و کرمان بارندگی خواهد داشت که لغزندگی معابر، احتمال آب‌گرفتگی ، یخ زدگی و کاهش دید در جاده های کوهستانی از اثرات سامانه جدید است.

دمای هوای تهران ۷ درجه سردتر می‌شود

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی روز چهارشنبه هواشناسی، آسمان استان تهران طی پنج روز آینده نیمه ابری تا ابری انتظار می رود از امشب تا شنبه شب در سطح استان بارش پراکنده باران و در نواحی شمالی بارش باران و برف و احتمال تگرگ وجود دارد.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای چهارشنبه ۱۴ و ۸ ، پنجشنبه ۱۲ و ۷، جمعه ۱۰ و ۶ ، شنبه ۱۱ و ۵ و یکشنبه ۷ و ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با ۱۳ درجه و فیروزکوه با منفی ۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی