|

رتبه سه کنکور بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

رتبه سه کنکور بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت . دکتر شیوا فریدی از نخبگان شهرستان کامیاران و رتبه سه کنکور تجربی سال 89 دار فانی را وداع گفت

لینک کوتاه کپی شد

هادی اله ‌ویسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کامیاران از فوت یکی از نخبگان این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: متأسفانه شیوا فریدی پزشک نخبه کامیارانی و رتبه سه کنکور سال ۸۹ بر اثر ابتلا به کرونا جان درگذشت. وی افزود: این پزشک کامیارانی در تهران مستقر بود و به مردم خدمتگزاری می‌کرد.

رتبه سه کنکور بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

شیوا در سال ۱۳۸۹ در کنکور سراسری موفق شد که رتبه سه کنکور تجربی را به دست آورد و بعد از حضور در دانشگاه به رشته پزشکی پرداخت و توانست فارغ التحصیل شود. با شیوع کرونا در کشورمان او به عنوان پزشک داوطلب در خط مقدم کرونا شروع به جنگیدن کرد و سعی می کرد که هموطنان بیمار را در شرایط بدی که بودند نجات بدهد.

اما متاسفانه در یکی از روزها به این بیماری منحوس دچار شد و بعد از چند روز وخامت حال دار فانی را وداع گفت و به شهادت رسید. بعد از درگذشت ایشان بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی پیام های تسلیت برای خانواده اش ارسال کردند و او را نمادی از شجاعت و وفاداری جامعه پزشکی کشورمان دانستند. در روز هایی که برخی از پزشکان به دلیل شرایط اجتماعی و رفاهی که برخی از کشور ها برای آنها فراهم می کنند از ایران خارج می شوند اما این پزشک وفادار در کشور ماند تا برای هموطنان خود تلاش کرد. روحش شاد.

رتبه-سه-کنکور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها