|

کنایه علیرضا بیرانوند به توهین بهاره رهنما به قوم لر؛ کلاغ بی اصالت!

علیرضا بیرانوند دروازبان تیم ملی و بازیکن سابق پرسپولیس نسبت به توهین بهاره رهنما به قوم لر واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند با ارسال پستی در اینستاگرام به حرف های اخیر بهاره رهنما واکنش نشان داد و نوشت:‌وطن پرستی آریو برزن، عدالت ورزی کریم خان زند و آزادی خواهی سردار اسعد بختیاری گواه جوهر اصالت در وجود قوم من است که آن را در برگ برگ تاریخ زرین ایران جاودانه ساخته و در مرتبه بالاتر از زمان می نشاند. بی شک منقار زدن کلاغی بی اصالت نمی تواند اصالت پاک و نجیبت را آلوده کند".

کنایه علیرضا بیرانوند به توهین بهاره رهنما به قوم لر؛ کلاغ بی اصالت!

ماجرای توهین بهاره رهنما به قوم لر چه بود؟

قسمت اخیر شام ایرانی که در شبکه خانگی پخش می شود با یک اظهار نظر بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون حاشیه ساز شد. در این قسمت که به میزبانی بهاره رهنما پخش شد، این بازیگر در بخشی از صحبت هایش درباره دختران ایرانی می‌گوید:" دختران ایرانی سر و وضعشان مثل نیکول کیدمن است و طرز فکرشان لر." این حرف بهاره رهنما واکنش منتقدان را به همراه داشت.

واکنش تند فریبرز عرب نیا به توهین بهاره رهنما

فریبرز عرب‌نیا بازیگر سریال «مختارنامه» در صفحه شخصی‌اش دراین‌باره نوشت: «گروه پرشمار هنرمندان را، همچون دیگر گروه‌های جامعه، با رفتار یا گفته‌های یک یا چند نفر از آن گروه نمی‌توان و نباید ارزیابی کرد. با این حال من به عنوان کسی که در نگاه مردم از گروه هنرمندان به شمار می‌آیم، با تمام وجود از همه شیرزنان و غیورمردان لر دل‌جویی کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌های چندگانه و رنگین کمانی ایران عزیز و از رشادت‌ها و دلیری‌هایشان که همواره مایه دوام و پایندگی میهن و تاریخ ما ایرانیان بوده‌اند به جان قدردان و سپاسگزارم و بر خود می‌بالم که با ایشان از یک کشور و یک ریشه هستم.»

پیشنهاد می شود: واکنش بهاره رهنما نسبت به حواشی توهین به قوم لر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • معصومه ۳۴ ساله ازپرند ارسالی در

    با سلام من بااینکه بزرگ شده تهرانم به اصالتم افتخار میکنم که یک لرهستم من دیگربازیگران را دوست میدارم و بسیار برای خانم رهنما متاسفم ایشان تربیت خانوادگی ندارند چه انتظاری ازش میشه داشت ازروی شکم سیری یه چرت و پرتی گفت خودش میدونه باخدا ی خودش ودر ضمن ازجناب آقای عرب نیاکمال تشکر رادارم و ایشان بدانند از زمانیکه نقش مختار را بازی کردند ده برابر بیشتر دردل ما جای گرفتند وازایشان خواهشمندیم اگر به ایران بازگشتند بازسریال تاریخی بازی کنند من خودم خیلی ناراحت شدم که ایشان به کانادا رفتن ولی از صمیم قلبم براشون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها