|

استوری سید احمد خمینی در پاسخ به برخی انتقادات

واکنش اینستاگرامی احمد خمینی نسبت به کسانی که او را به شبکه قمار منسوب کردند. وی گفت که باید توجه بیشتری به تماس هایم داشته باشم تا چنین…

لینک کوتاه کپی شد

سید احمد خمینی در یک استوری اینستاگرامی نسبت به برخی انتقادات واکنش نشان داد. وی گفت که باید توجه بیشتری به تماس هایم داشته باشم تا چنین توضیحی لازم نباشد. سید احمد متولد ۴ خرداد ۱۳۷۷ است وی پسر بزرگ سید حسن خمینی ، نتیجه امام خمینی «ره» اسـت. او با فاطمه دانش پژوه نتیجه آیت الله العظمی گلپایگانی ازدواج کرده است. سید احمد خمینی یکی از سلبریتی‌هاي سیاسی-مذهبی اینستاگرام اسـت البته بعد از معمم شدن احتمالا به دلیل ادامه تحصیل در علوم دینی و حوزوی - فعالیت هایش را در فضای مجازی به شدت کاهش داده است.

پیشنهاد می شود: شادمهر عقیلی و تبلیغ سایت شرط بندی؛ خط پایان برای خواننده لس آنجلسی!

بیوگرافی فاطمه دانش پژوه

فاطمه دانش پژوه نتیجه آیت الله العظمی سید محمدرضا موسوی گلپایگانی است؛ یکی از بزرگترین مراجع تقلید پس از آیت الله بروجردی که بسیاری تصویر او را با نماز خواندن بر پیکر امام خمینی (ره) به یاد دارند. دانش پژوه در پیج شخصی خودش را نویسنده، شاعر و عکاس معرفی کرده است. حقوق می‌خواند و نزدیک به ۱۵۰۰ فالوور دارد و البته مدت کوتاهی است که توسط پیج اصلی و پیج خصوصی احمد خمینی دنبال می‌شود. عروس جوان همسن و‌ سال احمد خمینی اسـت و بـه انتخاب دفتر شعر موسسه مشهور «شهرستان ادب» جزو برگزیدگان شعر آفتابگردان و درواقع از آینده‌داران قمی شعر اسـت.

احمد خمینی منبع: برترین ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی