|

افتتاح آزادراه تبریز سهند با حضور وزیر راه بعد از 12 سال

آزادراه تبریز سهند یکی از مهمترین و پرسروصدا ترین پروژه های عمرانی کشور طی سال های اخیر بوده که دوم دی با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر راه به…

لینک کوتاه کپی شد

پروژه آزادراه تبریز- سهند به طول ۲۲ کیلومتر از طرح‌های مهم حوزه راه استان بوده و سبب اتصال مرکز استان به شهر جدید سهند خواهد شد ولی بعداز گذشت ۱۲ سال هنوز به بهره برداری نرسیده است.

بهره برداری آزادراه تبریز سهند با حضور وزیر راه

به گزارش خبرنگار مهر، آزادراه تبریز- سهند یکی از پروژه‌های مهم و ملی آذربایجان شرقی است که اجرای آن در سال ۱۳۸۷ و با هدف کنترل و کاهش ترافیک اتوبان تبریز- آذرشهر به تصویب رسید و در سفر استانی رئیس جمهور وقت به آذربایجان شرقی اعتبارات ویژه ای به این طرح اختصاص یافت. این آزادراه سه شنبه دوم دی با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر راه به بهره‌برداری می‌رسد.

شروع پروژه از اوایل سال ۹۰

عملیات اجرایی این پروژه ملی از اوایل سال ۹۰ دوباره با اهتمام استاندار وقت آغاز شد و احداث قسمتی از آن به اداره کل مسکن و شهرسازی و قسمتی دیگر به شرکت عمران سهند و پیمانکار آن واگذار شد ولی خبری از افتتاح این آزادراه نشد تا انتظار مردم تبریز و سهند برای افتتاح این پروژه ۱۲ ساله شود.

طی این ۱۲ سال اجرای این پروژه مهم راهسازی استان بیش از ۱۰ مسئول رده بالای استان از استاندار و معاونان وی گرفته تا مسئولان شهر جدید سهند و نمایندگان مجلس طی دوره‌های مختلف وعده‌هایی برای افتتاح آن داده اند ولی هیچ کدام تاکنون محقق نشده و در این بین مردم همچنان در انتظار هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها