|

سری آ ایتالیا رکورد سریع ترین گل تاریخ را شکست ؛ ثبت گل در 6 ثانیه

سری آ ایتالیا رکورد سریع ترین گل تاریخ فوتبالش را شکست ؛ ثبت گل در 6 ثانیه توسط ستاره میلان برای باشگاه فوتبال سری آ ایتالیا

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- باشگاه سری آ ایتالیا موفق شد با زدن یک گل در 6 ثانیه رکورد سریع ترین گل تاریخ را جا به جا کند. را فائل لیائو در ثانیه 6 سریع ترین گل تاریخ سری آ را در بازی میلان و ساسولو به ثمر رساند. در ادامه می توانید ویدیو ثبت سریع ترین گل فوتبال تاریخ را مشاهده کنید.

ویدیو سریع ترین گل تاریخ فوتبال

جدیدترین رکورد شکنی سریعترین گل فوتبال جهان متعلق به ستاره میلان باشگاه سری آ ایتالیا است که موفق شد با زدن یک گل در 6 ثانیه رکورد سریع ترین گل تاریخ را جا به جا کند. را فائل لیائو در ثانیه 6 سریع ترین گل تاریخ سری آ را در بازی میلان و ساسولو به ثمر رساند.

سریع ترین گل های تاریخ فوتبال جهان

اگر از دوستداران و طرفدارن ورزش پر طرفدار فوتبال باشید، می دانید که از جذاب ترین اتفاقات در بازی های فوتبال، ثبت گل در زمان کوتاه می باشد. چه در فوتبال داخلی و چه با تماشای فوتبال خارجی، احتمالا شما هم شاهد به ثمر رسیدن گل هایی بسیار سریع و زود هنگام بوده اید. توپ هایی که تا مدافعان و دروازه بان حریف به خودشان بیایند، به تور دروازه حریف می چسبند. منتخبی از سریعترین گل های به ثمر رسیده در تاریخ فوتبال را برای شما آماده کرده ایم که در این ویدیو مشاهده خواهید کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها