|

ماجرای اجرای حکم شلاق در ملاء عام در قزوین چیست؟

ماجرای اجرای حکم شلاق در ملاء عام در استان قزوین چیست؟ جکم 79 ضربه شلاق در ملاء عام برای یک مجرم در قزوین امروز صبح اجرا شد.

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز- یک مجرم و محکوم به ارتکاب چندین فقره نا امنی و شرارت در قزوین به 79 ضربه شلاق در ملاء عام در قزوین محکوم شد. حکم شلاق در ملاء عام یک مجرم در قزوین امروز صبح در حلقه تماشاچیان اجرا شد. یک مجرم‌ سابقه دار که مرتکب چندین فقره شرارت و نا امنی در شهرستان قزوین شده بود صبح روز سه شنبه دوم دی ماه با دستور مقام قضائی به ۷۹ ضربه شلاق در ملاء عام محکوم شد که توسط ضابطین قضائی در محل پارک سوار شهید بهشتی قزوین به مرحله اجرا درامد.

ماجرای اجرای حکم شلاق در ملاء عام در قزوین چیست؟

به گزارش رکنا، محکوم که ۲۹ ساله است از افراد سابقه دار شهرستان است که در پرونده های متعدد کیفری طی سال های ۱۳۹۲ تا کنون به اتهام مشارکت در نزاع دسته جمعی ، ورود به عنف به منازل شهروندان و مشارکت به قتل عمدی از طریق ایراد صدمات متعدد با چاقو، قدرت نمایی و تهدید ، مشارکت در آدم‌ ربایی ، تمرد نسبت به مامورین انتظامی ، اخلال در نظم عمومی از طریق تیراندازی در ۱۰ فقره پرونده به پرداخت دیه، حبس و شلاق در ملاء عام محکوم شده بود که حکم ۷۹ ضربه شلاق وی با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان دستگاه قضائی و نیروی انتظامی قزوین به مرحله اجرا درامد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها