|

پلیس فتا از دستگیری 10 سلبریتی مرتبط با سایت های شرطبندی و قمار خبر داد

پلیس فتا از دستگیری 10 سلبریتی مرتبط با سایت های شرطبندی و قمار خبر داد . 2 نفر از گردانندگان اصلی سایت های شرط بندی و قمار به کشور…

لینک کوتاه کپی شد

پلیس فتا از دستگیری 10 سلبریتی مرتبط با سایت های شرطبندی و قمار خبر داد

شایانیوز- رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی پلیس فتا، در برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت : ۱۰ سلبریتی به جرم تبلیغ سایت‌های شرط‌ بندی دستگیر شدند.دو نفر از گردانندگان سایت‌های شرط ‌بندی خارج از کشور به ایران بازگردانده شدند.

رئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان ‌یافته پلیس فتا با ابراز تأسف از تبلیغ سایت‌های شرط‌ بندی توسط تعداد معدودی از سلبریتی‌ها و ورزشکاران کشورمان گفت: در این رابطه ۱۰ نفر دستگیر شده و تحویل مقام قضائی شدند؛ ۲ نفر از این متهمان به کشور بازگردانده شدند.

سرهنگ مصطفی نوروزی در گفت‌وگوی خبری با بیان اینکه در بحث سایت ‌های شرط‌ب ندی پنج دسته در نقش مجرمانه این سایت‌ ها دخیل هستند، اظهار کرد:

  • نخستین دسته مجرمان
  • دسته دوم مدیران و گردانندگان این سایت ها
  • دسته سوم تبلیغ ‌کنندگان و برنامه ‌نویسان این وب‌ سایت ‌ها
  • دسته چهارم افرادی ‌اند که بحث حسابرسی و اجاره کارت ‌ها را داخل کشور انجام می ‌دهند
  • دسته آخر اجاره‌ دهندگان کارت ‌های بانکی هستند.

ئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان‌یافته پلیس فتا افزود: ما در سال ۹۹ بیش از ۱۶ هزار فقره سایت و اکانت را درباره قمار و شرط‌بندی مسدود کردیم و در این رابطه یک هزار و ۴۷۰ پرونده تشکیل شد؛ در برخی از پرونده‌ها چندین سایت و اکانت توسط یک باند هدایت می‌شد و مورد استفاده قرار می‌گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اغلب مدیران اصلی سایت‌ های شرط‌ بندی در خارج از کشور و کشور ترکیه اقامت دارند، گفت: تشکیل ۹۳ درصد پرونده ‌های در حوزه برخورد با سایت ‌ها و اکانت ‌های مربوط به قمار و شرط ‌بندی با گزارش نیروی انتظامی (ضابط قضائی) بوده و تنها هفت درصد از این پرونده ‌ها توسط شکات حقیقی در مراجع قضائی مطرح شده است.

منبع: دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها