|

مینا نامداری بعد لایو جنجالی به ایران برمی گردد؟

شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که مینا نامداری بعد از لایو جنجالی به ایران تحویل داده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

مینا نامداری در استانبول ترکیه بازداشت شده است! این خبر در رسانه های مختلف انتشار یافت اما واقعیت داشتن آن در هاله ای از ابهام است.

این خبر برگرفته از لایو مینا نامداری است که با گریه ادعا می کند بازداشت شده و به ایران بازگردانده می شود اما مشخص نیست این فیلم محتوای واقعی داشته باشد چرا که روند بازداشت حتی توسط اینترپل در خاک کشور دیگر با این فیلم تفاوت های بسیاری دارد.

مینا نامداری در این فیلم که هنوز در خاک ترکیه است می گوید بازداشت شده است گوشی را به او داده اند تا ابراز پشیمانی کند اما روند بازداشت اینگونه نیست اگر اینترپل ترکیه بازداشت کند متهم تا بازگردانده نشدن به خاک ایران با ماموران ایرانی روبرو نمی شود و نیازی به حجاب نیست و او تا زمان صدور حکم قاضی ترکیه ای در بازداشت بسر می برد و بعد از آن به ایران دیپورت می شود و در این مرحله است که با ماموران ایرانی مواجه می شود.

باید منتظر بمانیم ببینیم این فیلم مینا نامداری واقعیت دارد یا بازی تازه ای از شاخ های اینستاگرامی در ترکیه است.

لایو+پسر+چهارده+ساله+با+مینا+نامداری+

 

مینا نامداری کیست؟

مینا نامدار مدل ایرانی ساکن ترکیه است که به دلیل حواشی که با یکی از بازیکنان فوتبال درست کرده است، معروف شده است. او در اینستاگرام عکس‌هایی از خود را که تقریبا برهنه است، پست می‌کند و به تبلیغ سایت‌های شرط بندی می‌پردازد. چندی پیش هم لایو او با پسر نوجوان جنجالی تازه راه انداخت.

مینا نامدار متولد ۵ آبان ۱۳۶۹ در تهران است. پدر او از تاجران فولاد است و علاوه بر آن به خرید و فروش ملک در تهران می‌پردازد. مینا در منطقه یک تهران به دنیا آمد. آن‌ها خانه دوبلکسی در آن جا داشتند و زندگی مرفهی برای مینا و خواهرش فراهم شده بود.

مینا تحصیلاتش را در رشته هنر و نقاشی در هنرستان ادامه داد. بعد از اتمام تحصیلاتش او به پیشنهاد دوستانش برای ادامه تحصیل قصد سفر بلژیک را داشت. این کاراو در ابتدا با مخالفت پدرو مادرش مواجه می‌شود، اما بعد از آن که اصرار او را می‌بینند، راضی می‌شوند و مینا با فرستادن مدارک خود به همراه چند نفر از دوستانش عازم بلژیک می‌شود.

دو سالی را در یکی از دانشگاه‌های کشور بلژیک ادامه تحصیل می‌دهد. او که در این سال‌ها بیشتر مشغول خوش گذرانی با دوستانش می‌شود، از درس دور شده و در نهایت از دانشگاه اخراج می‌شود. بعد از اخراج از دانشگاه او مدت زمانی زیادی را نمی‌توانست در بلژیک بماند، به همین دلیل به ترکیه می‌رود و در یکی از خانه‌هایی که پدرش در استانبول خریداری کرده بود، ساکن می‌شود.

 

مینا نامدار و پیام صادقیان

مینا نامدار بعد از اینکه به کار مدلینگ روی آورد فعالیت‌های اینستاگرامی خود را بیشتر کرد. در اینستاگرام مینا نامدار علاوه بر تبلیغ کار‌های هنری، عکس‌هایی از خودش با برند‌های مختلف را پست می‌کرد. او در اینستاگرام از تاریخ ۲۴ می‌سال ۲۰۱۷ به طور رسمی شروع به فعالیت کرده است. البته او پیج‌های دیگری هم دارد، اما این پیج را برای کار‌های تبلیغاتی خود راه اندازی کرده است. دراین پیج نزدیک به یک میلیون نفر دنبال کننده یا فالوور دارد.

مدتی بعد مینا برای افزایش فالوور و جذب مخاطب در صفحه خود به کار‌های زیادی دست زد. او کار مدلینگ را با بدنی برهنه انجام می‌داد. به او مدل ایرانی کاملا لخت می‌گویند که از این کار برای جلب توجه بقیه استفاده کرده است. حاشیه‌های مینا بعد از این اتفاقات بیشتر هم شد. او در نوروز سال ۱۳۹۷ ویس‌هایی را از خود و پیام صادقیان منتشر کرد که در آن‌ها او به مینا ابراز علاقه کرده بود. لایو با پسر نوجوان آخرین اقدام وی برای جذب فالوئر بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سحر ارسالی در

    ازقیامت بترسید😣😣😣😔😔😔

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها