|

اثر جین آستین

معرفی کتاب غرور و تعصب

معرفی کتاب غرور و تعصب ؛ شاهکار داستان بلند و رمان عاشقانه جین آستین نویسنده انگلیسی . یکی از 100 کتابی که باید قبل از مرگ بخوانیم!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر شما جزو دسته افرادی باشید که اهل کتاب و علاقه مند به مطالعه آثار فاخر و شاهکار های ادبی در جهان هستید، پیشنهاد ما به شما مطالعه کتاب غرور و تعصب نوشته جین آستین می باشد و در خصوص معرفی کتاب غرور و تعصب Pride and Prejudice باید اشاره کنیم که این کتاب یکی از معروف ترین رمان ها یا داستان های بلند جین آستین نویسنده انگلیسی است که در ژانر عاشقانه و کلاسیک شناخته می شود. کتاب غرور و تعصب مدت هاست که در رده بندی 100 کتابی که باید قبل از مرگ بخوانیم قرار دارد. اما چرا این کتاب به عنوان یکی از آثار فاخر ادبی به خصوص در ادبیات انگلیس شناخته می شود؟ در ادامه برای آشنایی بیشتر با این کتاب با ما همراه باشید.

معرفی کتاب غرور و تعصب Pride and Prejudice

کتاب-غرور-و-تعصب

پیشنهاد می شود: معرفی کتاب مغازه خودکشی

کتاب غرور و تعصب نوشته جین آستین یک داستان بلند (رمان) و عاشقانه ای پر کشش است که ماجرای عشق بین دو جوان در میانه قرن 19 میلادی را به تصویر می کشد. ماجرای کتاب غرور و تعصب ماجرای داستان عاشقانه دختری به نام الیزابت با پسری سوار بر اسب سفید به نام دارسی را به تصویر می کشد. همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم کتاب غرور و تعصب جزو 100 کتاب پیشنهادی است که حتما باید قبل از مرگ خوانده شود.

جین آستین در کتاب Pride and Prejudice به خوبی توانسته است علاوه بر تصویر سازی ماجرای عشقی میان الیزابت و دارسی ، تفکرات حاکم بر جامعه در قرن 19 را نیز باز سازی کند. در کتاب غرور و تعصب جین آستین هم راستا با ماجرای عاشقانه میان دو جوان و شخصیت اصلی کتاب ، تفکرات حاکم بر جامعه و وجود 5 دختر مجرد در خانواده ای نه چندان ثروتمند، چگونگی برخورد آن ها با مشکلات مرتبط با ازدواج، برقراری ارتباط با محیط پیرامون و مسائلی از این دست را به تصویر کشیده است. این کتاب با چند شخصیت اصلی همراه است که عبارتند از:

  • الیزابت بنت
  • آقای دارسی
  • جین بنت
  • آقای بینگلی
  • خانم بنت
  • آقای بنت
  • لیدیا بنت
  • مری بنت
  • کیتیا بنت
  • آقای کالینز
  • شارلوت لوکاس
  • و غیره.

نکته قابل توجه در خصوص معرفی کتاب غرور و تعصب این است که این کتاب با نام های دیگری همچون  تفاخر و پیش‌ داوری نیز شناخته می شود. جین آستین این داستان را در سال ۱۷۹۶، درحالی که تنها ۲۱ سال داشت نوشت، اما تا سال ۱۸۱۳ چاپ نشد. اکثر منتقدان غرور و تعصب را بهترین اثر جین آستن می‌دانند و خود او آن را «بچهٔ دلبند من» می ‌نامید. با این ‌حال، این کتاب، که ابتدا با نام تأثرات اولیه نوشته شده بود، تا مدت ‌ها توسط ناشران رد می‌شد و وقتی پس از ۱۷ سال به چاپ رسید، به‌جای نام آستن، نام «یک خانم» به‌عنوان نام نویسنده روی جلد به چشم می ‌خورد.

از کجا کتاب غرور و تعصب را تهیه کنیم؟

در قسمت های قبلی به معرفی کتاب غرور و تعصب نوشته جین آستین پرداختیم. ما مطالعه این کتاب را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر قصد تهیه نسخه چاپی و فیزیکی این کتاب را داشته باشید، می توانید به یک کتاب فروشی در سطح شهر مراجعه کرده و آن را خریداری کنید. همچنین می توانید برای خرید غیر حضوری و آنلاین کتاب غرور و تعصب همچنین می توانید این کتاب را از اینجا سفارش دهید.

همچنین با یک جستجو در سطح اینترنت می توانید به راحتی نسخه های پی دی اف کتاب Pride and Prejudice  ( غرور و تعصب ) را تهیه کنید. از این که تا پایان معرفی کتاب و رمان معروف انگلیسی  تفاخر و پیش ‌داوری با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که معرفی این کتاب برای شما مفید بوده باشد.

پیشنهاد می شود: معرفی و فروش کتاب به روش عابر زنی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها