|

مهاجرت محمد اصفهانی به آمریکا صحت دارد؟

ماجرای مهاجرت محمد اصفهانی خواننده مطرح موسیقی سنتی و پاپ به آمریکا صحت دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

از روز گذشته برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی از مهاجرت محمد اصفهانی خواننده مطرح موسیقی سنتی و پاپ به آمریکا خبر داده بودند.

 

واکنش محمد اصفهانی به شایعه مهاجرتش

محمد اصفهانی خواننده پاپ کشورمان، در واکنش به خبر مهاجرتش به خارج از کشور پستی را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد.

اصفهانی با انتشار تصویری از خودش در میدان آزادی با تاریخ روز گذشته این خبر را تکذیب کرد و نوشت:

" بعد از طلب تو در سرم نیست

غیر از تو به خاطر اندرم نیست

من مرغ اسیر دام انسم

هرچند که می‌کشی پرم نیست

قسمی که مرا نیافریدند

گر جهد کنم میسرم نیست

فکرم به همه جهان بگردید

جز یاد تو در تصورم نیست... عکس در میدان آزادی هشتم دی ماه نود و نه"

13187691_118

گلایه محمد اصفهانی: سرنوشت موسیقی در مملکت ما، تلخ است

محمد اصفهانی خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ و سنتی چندی پیش در رابطه با شرایط این روزهای عرصه موسیقی در کشورمان گفت: فکر نمی‌کنم در این ایام کسی حال خوبی داشته باشد. از این ناراحت هستم که می‌بینم سرنوشت موسیقی در مملکت ما، تلخ است و آخر و عاقبت ندارد.

وی ادامه داد: ما هر چه داریم از مردم است. درواقع آنچه داریم و برای ما باقی مانده است، مردم هستند. اگر آن‌ها نباشند ما اصلاً وجود نداریم ولی واقعاً در این مملکت به موسیقی به چشم یک مقوله دسته سه و چهار نگاه می‌شود، چه کار می‌شود کرد؟ امیدوارم نگاه‌ها به موسیقی درست شود و چشم‌ها شسته شود و جور دیگری نگاه شود.

این خواننده عنوان کرد: دوست دارم تا زمانی که فایده دارم حضور داشته باشم و از این که موجب زحمت و پریشانی دیگران بشوم، ترس دارم. امیدوار هستم که خداوند همه ما را از چنین روزگاری دور نگه دارد.

اصفهانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم روزگار امید و شفافیت بیاید. ناراحت می‌شوم وقتی می‌بینم که مردم خشم دارند. مدام پیش خودم می‌گویم چه کاری می‌توانم انجام بدهم و چه کاری از دست من برمی‌آید که برای مردم سرزمینم انجام بدهم؟ من به آن‌ها مدیون هستم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها