|

مریم امیر جلالی اعصبانی شد

لایو جنجالی مریم امیر جلالی و سخنان عجیبش! + ویدیو

گلایه مریم امیر جلالی بازیگر مطرح سینما در لایو شبانه اش حاشیه ساز شد. در ادامه شما می توانید این ویدیو را در زیر متن مشاهده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم امیر جلالی بازیگر مطرح و پر استعداد طنز سینما دیشب در لایو شبانه اش حواشی های زیادی را گذراند، در این لایو از شوخی هایش در شام ایرانی تا اشک در آوردن شهرزاد کمال زاده صحبت شد. در ادامه شما می توانید لایو خانم مریم امیر جلالی را در زیر متن مشاهده کنید:


تمامی رویداد های مهم روز را از سایت شایانیوز دنبال کنید.


 

اطلاعات درباره برنامه شام ایرانی

برنامه شام ایرانی به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب به هشتمین فصل خود رسید و زمان توزیع این فصل از مسابقه در نمایش خانگی مشخص شد.

فصل هشتم مسابقه شام ایرانی با حضور بازیگران زن سینما و تلویزیون تصویربرداری شد و در چهار شب میهمان خانه های مخاطبان خواهد بود.

مریم امیرجلالی ، بهاره رهنما ، فلور نظری و شهرزاد کمال زاده بازیگران سرشناس کشورمان هستند که در فصل هشتم شام ایرانی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

شوخی فلور نظری با مریم امیرجلالی

در شام ایرانی که فلور نظری ، بهاره رهنما ، مریم امیرجلالی مهمان خانه شهرزاد کمال زاده بودند، حواشی زیادی اتفاق افتاد. در این برنامه مریم امیر جلالی در توصیف خود در خطاب به فلور نظری چنین می گوید. گفتگوی این دو را در ادامه بخوانید:

-من چون غذا خیلی دوست دارم هیچ وقت نمیام شکممو با سبزی و سالاد و گندم خیس کرده و بلغور آب دیده سیر کنم.

+ من گیاه خوارم

-گیاه مال بزه

در این گفتگو ظاهرا مریم امیرجلالی می گوید که گیاه مال بزه ، من غذا دوست دارم و غذا می خورم. فلور نظری نیز در پاسخ می گوید که: من گیاه خوارم تا واکنش مریم امیرجلالی را ببیند و بعد می گوید که شوخی کرده است. بهاره رهنما در این میان می گوید که خب اشکالی نداره دختر من گیاهخواره.. اما مریم امیرجلالی همچنان اصرار دارد که گیاه برای بزه !

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی