|

ماجرا فیلتر شدن پیج اینستاگرام ریحانه پارسا چیست؟

ریحانه پارسا بازیگر مطرح سینمای ایران بعد از حواشی های اخیرش در فضای مجازی باعث شد که پیج رسمی اش به اسم ریحانه پارسا از دسترس خارج شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ریحانه پارسا بازیگر مطرح سینمای ایران بعد از حواشی های اخیرش در فضای مجازی باعث شد که پیج رسمی اش به اسم ریحانه پارسا (reyhaneparsaj) از دسترس خارج شد. اما هنوز معلوم نیست که توسط کی از دسترس خارج شده بعضی از تحلیلگران فضای مجازی بر این باورند که ریحانه پارسا به دلیل سرطانش پیجش را پاک کرده و فیلتر نشده است.

Untitled


تمامی حواشی های داغ روز را از سایت شایانیوز دنبال کنید.


حاشیه های اخیر شاخ های مجازی

چندی پیش هم بعضی از شاخ های مجازی توسط پلیس فتا فیلتر شدند اما با تلاش های 24 ساعته توانستند که دوباره پیجشان را راه اندازی کنند.

 

ریحانه پارسا سرطان گرفت

نام ریحانه پارسا بار دیگر با حاشیه ی جدیدی به تیتر اخبار بازگشته است، بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران که پس از مهاجرت به ترکیه کشف حجاب کرد در توئیتی خبر از احتمال ابتلایش به سرطان رحم را داد.

وی که در ترکیه زندگی می کند در توئیتی با هشتگ من از همه چیز قوی ترم نوشت: 

‌احتمال سرطان رحم؛

هر دم‌از این باغ بری می رسد...
2509592_532

سرطان دهانه رحم چیست؟

سرطان گردن رحم در حقیقت سومین سرطان شایع دستگاه تناسلی و هشتمین سرطان شایع غیر پوستی در زنان است . میزان بروز و مرگ و میر سرطان گردن رحم  در کشور های  توسعه یافته  در ۵۰ سال گذشته کاهش یافته  است . علت این موضوع  غربالگری  گسترده  با استفاده  از پاپ اسمیر است .با این وجود  سرطان  گردن رحم  هنوز هم  دومین  علت مرگ و میر  و موربیدیته ناشی  از سرطان  در میان  زنان در کشور های در حال توسعه است . عفونت با پاپیلوماویروس  انسانی (HPV) مهم ترین عامل خطر است . می توان گفت ۸۰ درصد  از زنان در ایالات متحده  در سنین باروری عفونت HPV را کسب می کند .

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها