|

همه چیز درباره باخانمان

زمان پخش و تکرار سریال باخانمان؛ داستان و بازیگران

سریال باخانمان از شبکه سوم سیما پخش می شود. برای اطلاع از بازیگران و زمان پخش این سریال با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

پخش سریال «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی از چهارشنبه ۱۰ دی با حضور بازیگران مختلف در شبکه سوم سیما آغاز می شود.

سازندگان پروژه که تابستان امسال با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی تصویربرداری را در شمال تهران آغاز کردند پس از طی حدود ۵ ماه، در این روزهای سرد زمستانی و در آستانه پخش، همچنان مشغول ضبط باقیمانده کار هستند. 

بازیگران سریال باخانمان

حسن پورشیرازی، شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، مارال فرجاد، امیر حسین طاهری، امیر کاظمی، فرزانه سهیلی، امیر آتشانی، مریم سلطانی، مه روز ناصر شریف، مهناز کرباسچیان، نصرت دادرسی، حامد وکیلی، گیتی معینی، سارا عابدی، امیر علی خانی و ... (با حضور) سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا، خسرو احمدی، امید روحانی و (با هنرمندی) افسانه بایگان و آتیلا پسیانی و (با حضور افتخاری) بهنام تشکر و شقایق دهقان بازیگران این سریال هستند.

61697366

نکاتی درباره مجموعه تلویزیونی "باخانمان"

به دلیل شیوع کرونا و با توجه به انجام تست‌های لازم برای اطمینان از سلامت عوامل و بازیگران سریال باخانمان، تصویربرداری این سریال تاکنون به پایان نرسیده است. کارگردان باخانمان قصد نداشت به این زودی‌ها این مجموعه را روی آنتن صداوسیما بفرستد، حتی از این مجموعه به عنوان سریال نوروزی نیز نام برده بودند، اما مدیران شبکه سه تصمیم گرفته اند که برای شب‌های زمستان یک سریال طنز را پخش کنند.  

از جمله نکات قابل توجه سریال باخانمان، می‌توان به حضور شهرام شکیبا مجری تلویزیون در میان بازیگران سریال اشاره کرد. او پس از فیلم "زندگی شیرین" که نقش مجری را در آن بازی کرده بود، معلوم نیست این بار با چه نقشی در سریال باخانمان ایفای نقش خواهد کرد.

170433_785

زینب تقوایی تهیه کننده باخانمان کیست؟

این سریال جدیدترین همکاری زینب تقوایی در مقام تهیه کننده و برزو نیک نژاد در مقام کارگردان، پس از تجربه موفق سریال "دودکش" است. کار نویسنده و کارگردانی به نام "برزو نیک‌نژاد" که پیش از تولید مجموعه تلویزیونی باخانمان، سریال‌های خوبی همچون "دردسر‌های عظیم" را روی آنتن شبکه سه آورده و باعث ایجادخنده و لحظات مفرح و شاد، شده است، نشان می‌دهد که قبلا امتحان خود را پس داده است.

در کارنامه "زینب تقوایی" تهیه کنندگی آثاری نظیر سریال‌های "دودکش"، "مدینه"، "پشت بام تهران" و "زیر پای مادر" وجود دارد. همچنین، چند پروژه تلویزیونی در دهه ۸۰، از جمله مجموعه مستند جریان ساز "۳۶۰ درجه"، "بانوی آفتاب"، "جاده غلات" به چشم می‌خورد. بااین حال، او سال گذشته یک فیلم سینمایی به نام "سمفونی نهم" را نیز در مقام تهیه کننده روی پرده برده بود.
 
494777_937

زمان پخش و تکرار سریال باخانمان

این سریال در طول هفته ساعت 20:45 پخش و روز بعد ساعتهای 1:45 بامداد، 9:45 و 14:15 تکرار می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی