|

خداحافظی امیر تتلو از خوانندگی با آهنگ میخوام صحت دارد؟

خداحافظی امیر تتلو از خوانندگی با آهنگ میخوام صحت دارد؟ آیا تتلو قصد خداحافظی با دنیای خوانندگی را دارد؟

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- امیرحسین مقصودلو ، معروف به امیر تتلو ، خواننده پر حاشیه و رپر معروف که در ترکیه ساکن است، بعد از مدت ها بالاخره آهنگ جدیدش را با نام میخوام منتشر کرده است. امیر تتلو پیش از انتشار این آهنگ ، موزیک می خوام را پیش فروش کرده بود و در صفحه تلگرامی خود اعلام کرده بود که آهنگ جدیدش را تنها در صورتی که با حمایت بالایی روبه رو شود منتشر خواهد کرد. اما به نظر می رسد تتلو با این آهنگ قصد دارد با دنیای خوانندگی خداحافظی کند. اما آیا خداحافظی امیر تتلو از خوانندگی و دنیای موسیقی صحت دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید.

خداحافظی امیر تتلو از خوانندگی صحت دارد؟ 

تتلو امروز چهارشنبه 10 دی 99 ، اهنگ جدید خود را با نام میخوام منتشر کرده است. وی در بخشی از این آهنگ اشاره می کند که میخوام بذارم کنار خوانندگیمم .. استفاده همین عبارت در بخشی از آهنگ جدید تتلو موجب شده است که برخی از کاربران فضای مجازی کنجاو شوند که آیا تتلو قصد خداحافظی با خوانندگی و دنیای موسیقی دارد و یا فقط متن و شعر ترانه میخوام تتلو به این صورت بوده است. البته تتلو پیش از این نیز بارها گفته که قصد خداحافظی از دنیای موسیقی را دارد. حتی یک بار صفحه اینستاگرام خودش را بعد از این ادعا بست. در ادامه می توانید متن آهنگ تتلو میخوام را مشاهده کنید.

متن ترانه آهنگ میخوام تتلو

همانطور که اشاره کردیم تتلو در بخشی از آهنگ جدید میخوام از عبارت میخوام بذارم کنار خوانندگیمم استفاده کرده که موجب کنجاوی کاربران شده است. آیا تتلو قصد خداحافظی با خوانندگی را دارد؟ در ادامه بخشی از متن ترانه تتلو را قرار داده ایم.

عینِ تو رو می سازم هفت هشت تا من هر دفعه چتَم

میخوام همه رفیقامو با هم ببینم

توو شهرِ خودم بکنم رانندگی من

میخوام بگیرم همه چیو بازم به *

میخوام اصاً بذارمش کنار خوانندگیم هم

من توو خونه سالیانِ دراز خوابیدم

توو هر شهری یه پاسگاه دیدم

به تنم پیِ هر چه هدف خواست مالیدم

الکی مثِ تو، نکردم ماست مالی نه

آآ، تازه چراغت روشن شد

ها، دیدی توو کلِ تاریخ

......

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • پویا ارسالی در

    خداکنه بازم اهنگ بسازه

  • نیکا ارسالی در

    تتل اگ بره من چ گوش کنم

  • ثمین ارسالی در

    من امیر تتلو رو بسیا بسیار دوست و این متن آهنگ است و به این استعداد خوبش فکر نکنم خوانندگی رو ترک کنه🥺🥺🥺😔😔

  • Fati ارسالی در

    وااااااااااای نریااا امیر جون اگه بری ما چه خاکی توسرمون کنیم همه خیلی دوستت داریم نروووووووووووووووووووووووو🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    • . ارسالی در

      بچه ها منم تتلو و دوست دارم ولی دیگه باید موسیقی رو بزاره کنار چون سنش زیاد شده .ولی من همچنان دوست دارم بمومن دوباره باسمون بخون

  • مژده ارسالی در

    یا خدا😐 نرو، به خدا محتاط شدم به آهنگات اگه گوش ندم دیونه میشم با خانوادم بد میشم با بابام مامانم ترو خدا نرو هر چقدرم آهنگ های قدیمیتوگوش بدم بازهم نمیتونم.
    نرو ازت خواهش میکنم نرو.
    از خدا میخوام پشیمون بشی،اصلا مثل شایعات های قبل تو اینستا بنویسن که این جمله اشتباه بوده اشکال نداره بزا مردم هرچی میخوان بگن،بگن مهم نیست.
    فقط نرو

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی