|

ژست عجیب مهناز افشار / نگاه های عجیب مهناز افشار

عکس مهناز افشار در هنگام رانندگی با ژستی عجیب منتشر شد. در ادامه شما می توانید عکس مهناز افشار را در زیر متن ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهناز افشار بازیگر مطرح ایرانی که مدتی است به خارج از کشور مهاجرت کرده و حاشیه های زیادی را پشت سر گذاشته عکسی با ژست عجیب در اینستاگرام منتشر کرد و این عکس با بازخورد کاربران فضای مجازی همراه شد. در ادامه شما می توانید این عکس را در زیر متن مشاهده کنید:

mahnaz_afshar_2477628985083160123_241999282


تمامی رویداد های مهم روز را در سایت شایانیوز دنبال کنید.


 کامنت جالب مهناز افشار زیر پست محمد بن سلمان!

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان جلوی دوربین آمد تا واکسن کرونا را تزریق کند. تصویری که از او در فضای مجازی منتشر شد واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.

اما جالب‌ترین این واکنش‌ها، کامنت مهناز افشار پایین این تصویر است.  افشار، چند سالی می‌شود که از ایران مهاجرت و در چند برنامه با شبکه ایران اینترنشنال همکاری داشته است. حالا افشار کامنتی زیر پست واکسن زدن بن سلمان، ولیعهد سعودی منتشر کرد.

13177561_578

 

کشف حجاب بعد از کشف لباس مهناز افشار

سرانجام مهناز افشار بعد از کشف لباس کشف حجاب کرد او تنها سلبریتی مهاجرت کرده نیست که دست به این کار زده پیشتر گلشیفته فراهانی و ریحانه پارسا این اقدام را انجام داده بودند در ادامه باید دید این عمل به مثال گلشیفته برای خلق نقش های جدید در سینما است یا همانند ریحانه پارسا برای جذب فالوور می باشد.

mahnaz_afshar_1606745378

فالوور های مهناز افشار

شمار فالوورهای مهناز افشار در اینستاگرام از ۱۲.۵ میلیون نفر فرا تر رفته و احتمالا بزودی با ۱۳ میلیون دنبال کننده، رتبه خود را در صدر پربیننده ترین پیج های اینستاگرام ایرانیان حفظ کند. استوری های مهناز افشار هم مثل پست هایی که میگذارد، بیننده زیادی دارد.

mahnaz_afshar_1596184996

مهناز افشار

اطلاعات شخصی
نام تولد مهناز افشار
تولد 11 ژوئن 1977 (43 ساله) تهران ، ایران
تابعیت Flag of Iran.svgایرانمقدار ویژگی (P27) را در Wikidata تنظیم کنید
شوهر یاسر رامین (متاهل 2014)
شریک محمد رضا کلازار (2000-2007)
فرزندان 1
زندگی عملی
اشتغال بازیگر
سالها فعالیت 1999 - تا به امروز

mahnaz_afshar_1605971382

مهناز افشار، بازیگر فیلم های تلویزیونی ایران است که در تهران متولد و بزرگ شده است

افشار در یک خانه فرقه ای بزرگ شد ، بنابراین پدرش در ابتدا مانع بازیگری وی شد. وی دیپلم علوم طبیعی را گرفت و تحصیلات خود را در گروه ویرایش ادامه داد تا اینکه لیسانس گرفت . افشار در کلاس های حمید سمندریان شرکت کرد و هنر بازیگری را از او آموخت. افشار آغاز شد او کار هنری را با عمل در ایران گروه تلویزیونی گمشده در سال 1997، پس از آن او در فیلم عمل دوستان توسط کارگردانی علی شاه حاتمی در سال 1998، و این فیلم او در نظر گرفته اولین کار سینمایی، و افشار بهترین شناخته شده است برای او در این فیلم اقدام حماس از عشق های کارگردانی نادر Makdis در سال 1999.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی