|

خواستگاری تتلو از دو خواهر بازیگر واقعیت دارد؟ + فیلم

امیر تتلو با انتشار یک استوری از بازیگر سریال پایتخت خواستگاری کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تتلو خواننده منشوری و زیر زمینی ایرانی است که در ترکیه زندگی می کند . تتلو جنجال زیادی در موضوعات مختلف به پا کرده است . تتلو در اینستاگرام چندین بار جریمه شده و صفحه اش بسته شده است .  تتلو با انتشار یک استوری از سارا و نیکا خواستگاری کرد که این مسیله جنجال زیادی به پا کرد .

1597339829_Q5gL0


تمامی رویداد های مهم روز را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


واکنش تتلو به عکس سارا نیکا فرقانی اصل در استخر

انتشار عکس سارا نیکا فرقانی اصل در استخری در خارج از کشور با حواشی فراوانی همراه بوده است. به نظر می رسد یک ایرانی که تصادفا در آن استخر حضور داشته است بدون رعایت اخلاق عکس دو بازیگر جوان ایرانی را منتشر کرده است. پس از انتشار عکس نیمه برهنه سارا و نیکا در ساتخر واکنش های فراوانی به این ویدئو صورت گرفت. برخی از آنها حمایت کردند و برخی دیگر معتقدند آنها باید به قوانین کشور خودشان هم احترام بگذارند. یکی از عجیب ترین واکنش ها واکنش تتلو به فیلم استخر سارا و نیکای پایتخت بود. تتلو که پیشتر به دلیل حجاب این دو دختر ادعا کرده بود از آنها خوشش می اید از انتشار این عکس ها ناراحت شد و نوشت: « عکس لُختی سارا و نیکارو دیدم . اینا همون به دردِ نقی و آقای هویج میخورن. طبیعت خوب میدونه کی رو بذاره بغل کی. عمه مهینه من با هشتصد سال سن از اینا خوش هیکل تره.»

142152_292.png

مطالب پیشنهادی: خوابیدن مهراد جم روی مبل جنجالی شد + ویدیو غم انگیز

بیوگرافی

  • :نام: سارا و نیکا
  • نام خانوادگی: فرقانی اصل
  • تاریخ تولد: 1383/5/8
  • محل تولد: تهران
  • محل سکونت: سوئد

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند . این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها