|

نرخ دلار و یورو

نرخ ارز در بازار امروز یکشنبه 14 دی 99

قیمت دلار ، یورو ، لیر ، درهم صرافی ملی و بازار آزاد امروز یکشنبه 14 دی 99 . قیمت انواع ارز در صرافی ملی و بازار آزاد امروز چگونه است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در این مقاله به بررسی قیمت دلار ، یورو ، ارز ، درهم و لیر امروز یکشنبه 14 دی 99 می پردازیم. بازار دلار و یورو و به صورت کلی بازار ارز یکی از محبوب ترین بازار های مالی در جهان می باشد که البته در کشور ما نیز طرفداران خود را دارد. بسیاری از افراد در بازار های مالی ای همچون بازار ارز سرمایه گذاری کرده و از تفاوت قیمت میان ارز های مختلف سود می کنند. اما از طرف دیگر فارغ از بحث سرمایه گذاری و سود کردن، از آنجایی که قیمت دلار و ارز بر قیمت سایر کالا ها و حتی بازار های مالی تاثیرگذار است، به همین دلیل افراد تمایل دارند تا از قیمت روز ارز با خبر باشند.

اما از طرف دیگر نیز از آن جایی که تغییرات قیمت دلار و یورو در بازار روی قیمت سایر محصولات و بازار ها نیز تاثیر گذار است، لذا توده مردم مایلند تا از قیمت و نرخ روز دلار و یورو باخبر باشند. در ادامه این مقاله به بررسی قیمت دلار صرافی ملی و نرخ ارز و یورو ( لیر و درهم ) بازار آزاد امروز یکشنبه 14 دی 99 در اولین روز و هفته دی ماه می پردازیم. با ما همراه باشید.

اما با توجه به این که قیمت ارز در کشور ما تک نرخی نمی باشد، ما ناچار هستیم تا به تفکیک به بررسی قیمت دلار ، یورو ، لیر ، درهم در بازار آزاد و صرافی ملی و بانک مرکزی امروز یکشنبه 14 دی 99 بپردازیم. طبعا قیمت هر یکی از این ارز ها در بازار آزاد با قیمت آن در صرافی ملی متفاوت خواهد بود.

پیشنهاد می شود: قیمت طلا 18 عیار و انواع سکه امروز یکشنبه 14 دی 99

قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه 14 دی 99

همانطور که اشاره کردیم قیمت ارز در بازار ما چند نرخی می باشد. بنابراین شما بایستی از قیمت انواع ارز در تمام این بازار ها مطلع باشید. در قسمت اول به بررسی قیمت دلار و قیمت یورو صرافی ملی امروز یکشنبه 14 دی می پردازیم. قیمت دلار صرافی ملی امروز یکشنبه 14 دی 99 برای فروش در صرافی ملی، 256,200 ریال اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز 246,700 ریال تعیین شد. قیمت دلار در بانک مرکزی 4200 تومان است. قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی 313,500 ریال اعلام شده است. قیمت خرید یورو نیز در این صرافی 304,000​ ریال قیمت خورده است. قیمت یورو در بانک مرکزی 5088 تومان است. در ادامه نیز قیمت و نرخ دلار و ارز بازار آزاد امروز یکشنبه 14 دی نیز ارائه شده است. در جدول زیر می توانید نرخ ارز صرافی ملی را مشاهده بفرمایید.

عنوان ارز خرید ارز در صرافی ملی فروش ارز در صرافی ملی
یورو 304,000 313,500
دلار 246,700 256,200
درهم 0 0

نرخ ارز در بازار آزاد امروز یکشنبه 14 دی 99

همانطور که گفتیم قیمت ارز در کشور ما چند نرخی می باشد. قیمت دلار در بازار آزاد با قیمت دلار در صرافی ملی غالبا تفاوت هایی دارد. به همین دلیل ما برای کسب رضایت شما عزیزان علاوه بر بررسی قیمت دلار ، یورو و ارز در صرافی ملی به بررسی قیمت ارز در بازار آزاد نیز می پردازیم. در جدول زیر نرخ ارز در بازار آزاد امروز یکشنبه 14 دی 99 ارائه شده است.

انواع ارز نرخ خرید نرخ فروش
دلار 25650 25750
یورو 31200 31350
درهم امارات 7010 7010
لیر ترکیه 3440 3460

گزارش قیمت دلار ، یورو ، درهم و لیر در بازار روز گذشته

به گزارش تجارت ‌نیوز، دیروز دلار ۶۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۲۵ هزار و ۶۴۰ تومان رسید. همچنین قیمت دلار در بازار متشکل ۲۵,۳۳۹ تومان ثبت شد. به باور برخی تحلیلگران، دلار برای اینکه در مسیر ریزشی قرار بگیرد، در درجه اول نیاز دارد که شکست مرز ۷ هزار تومانی حواله درهم را ببیند. با این حال، روز گذشته درهم درحوالی محدوده ۷ هزار و ۱۲۰ تومانی به کار خود پایان داد.

بر اساس صحبت ‌های فعالان، در بازار درهم حجم معاملات بسیار پایین آمده است و بسیاری از معامله ‌گران از بازار کنار کشیده‌ اند. درهم حدود ۳ هفته است که در دامنه محدود ۷ تا ۷ هزار و ۲۰۰ تومان نوسان می ‌کند. روز شنبه ارزش دلار در شهر های مرزی هم چندان بالا نرفت تا از این سمت و سو نیز به بازار داخلی فشار خاصی وارد نشود.

هم ‌زمان با کاهش نوسانات ارزی، همچنان برخورد با دلالان ارزی ادامه دارد. در همین ارتباط، فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۲۱ اخلال‌گر نظام ارزی در خراسان رضوی خبر داد. وی ادامه داد: در این تحقیقات مشخص شد برخی از این افراد عمدتا جزو صنف بنکداران طلا یا صراف بودند که در یکی از مجتمع‌ های تجاری مشهد فعالیت داشتند. وی تاکید کرد: خرید و فروش هر نوع ارز به‌صورت واقعی باید طبق موازین بانک مرکزی انجام شود، در غیر این‌صورت مشمول ضوابط قاچاق خواهد شد.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها