|

مجری شبکه سه ناهید لیان کشف حجاب کرد! + عکس

کشف حجاب ناهید لیان مجری سابق شبکه سه سیما که مدتیست به خارج از کشور مهاجرت کرده امروز پستی در اینستاگرام منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ناهید لیان که سابقه فعالیت در رادیو و همچنین شبکه سوم سیما به عنوان مجری را دارد نیز کشف حجاب کرده است.برای اطلاع از بیوگرافی ناهید لیان و همچنین مشاهده عکس های کشف حجاب شده با راهبرد معاصر همراه باشید.

file (1)


تمامی رویداد های مهم روز را در سایت شایانیوز مشاهده کنید.


کشف حجاب ناهید لیان مجری صدا و سیما در مشهد

در بحبوحه مهاجرت و کشف حجاب سلبریتی های ایرانی اکنون خبر می رسد ناهید لیان که سابقه فعالیت در رادیو و همچنین شبکه سوم سیما به عنوان مجری را دارد نیز کشف حجاب کرده است.در هفته های اخیر تصاویر بی حجاب او در شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام جنجال آفرین شده است. وی در سال ۱۳۹۴ با مردی به نام رابرت آشنا شده و همان سال پس از ازدواج با وی به انگلیس نقل مکان کرده و در لندن ساکن شد.

file (4)

بیوگرافی ناهید لیان

ناهید لیان متولد ۲۸ مرداد سال ۱۳۶۰ بوده و در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سابقه گویندگی در رادیو و مجری گری در شبکه ۳ دارد.  ناهید لیان که سابقه فعالیت در رادیو و همچنین شبکه سوم سیما به عنوان مجری را دارد نیز کشف حجاب کرده است. لیان بعد از قطع همکاری با صدا و سیما به خارج از کشور مهاجرت کرده و با مردی انگلیسی ازدواج کرد. از همان ابتدا وی پس از علنی کردن سکونت خود در لندن، تصاویری از خود و همسرش به نام رابرت را در شبکه‌های اجتماعی اش منتشر کرد.

file (6)

لیان پس از اعلام رسمی ازدواجش با این مرد انگلیس در یک پست اینستاگرامی در این باره چنین نوشت: «تک تک روز‌های قشنگی رو که باهم تا به امروز زندگی کردیم یادمه، ما باهم (ما) شدیم، ما باهم بزرگ شدیم، ما باهم ساختیم، ما باهم کاشتیم و برداشتیم، ما زندگی برامون یعنی فقط ما، یعنی خونواده‌ی خوشگلمون، خونواده‌ای که آرامش و شادی ستون اصلیشه، ما زندگی رو باهم فقط زندگی نمیکنیم، ما از تک تک لحظه هاش لذت میبریم و این رمز خوشبختیمونه»

file (3)

ناهید لیان در کدام برنامه ها مجری بوده؟

ناهید لیان سوابق قابل ذکری در رادیو و تلویزیون ندارد و گویا در چند برنامه در شبکه ۳ مجری بوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها