|

فردوسی‌پور: در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نمی‌کنم

واکنش عادل فردوسی پور به ثبت نام برای ریاست فدراسیون فوتبال چه بود؟

لینک کوتاه کپی شد

تهیه کننده و مجری برنامه نود عادل فردوسی پور نسب به اخبار پیرامون حضورش در انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد. ورزش 3 در این خصوص نوشت: از امروز رسماً فرآیند ثبت نام کاندیدا های انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال آغاز شد. انتخاباتی که قرار است 10 اسفند ماه برگزار شود و رسماً پس از ماه ها بلاتکلیفی جانشین مهدی تاج مشخص شود؛ طی روزهای گذشته اسامی مختلفی به عنوان کاندیدا های احتمالی یاد شد که در میان آن ها چهره های جذابی چون علی کریمی، علی دایی و عادل فردوسی پور نام شان به چشم می آمد.

واکنش عادل فردوسی پور به ثبت نام برای ریاست فدراسیون فوتبال

روز گذشته علی دایی این خبر را تکذیب کرد و گفت برنامه ای برای کاندیداتوری ریاست فدراسیون فوتبال ندارد و حالا امروز نیز عادل فردوسی پور نیز در واکنش به شایعه حضورش در انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال گفت: این اخبار صحت ندارد و من اصلا برنامه ای برای ورود به انتخابات 10 اسفند ماه نداشته و ندارم و اخباری که در این باره منتشر شده صرفا یک شایعه بزرگ است.

پیش از این ها و در روز فینال لیگ قهرمانان آسیا، علی کریمی در ویژه برنامه سایت آنتن مدعی شده بود که اگر انتخابات آزادانه برگزار شود، او نیز در انتخابات شرکت می کند و باید در یک هفته مهلت ثبت نام آیا کریمی این اتفاق را رقم خواهد زد تا تنور انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال داغ تر شود یا خیر؟ 

منبع: برخط نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها