|

نیلی‌گشت، مجله‌ای متفاوت برای دوست‌دارن سفر و گردشگری

رؤیای تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور و زندگی و کار در دیگر کشورها رویای بسیاری از افراد است و این تنها به ایرانیان اختصاص ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

معرفی نیلی‌گشت

گردشگری فرصتی عالی برای دیدن چیزهای جدید و کسب تجربه‌های تازه‌ است. فرق بسیاری هست بین فردی که سفرها کرده، با مردم شهرهایی به غیر از زادگاه و محل زندگی خود برخورد داشته و طبیعتی متفاوت از آن‌جا را تجربه کرده و کسی که در زندگی به محیط زندگی خود همشهریان‌اش محدود بوده‌است. اصلاً  آب پاکی را سعدی - پادشاه سخن – روی دست‌مان ریخته و گفته «بسیار سفر باید تا پخته شود خامی». دراین‌بین برای کسی که به‌دنبال سفر به شهرهای ایران و البته خارج از ایران است، قطعاً داشتن تصویری کلی از مقاصدی که می‌توان انتخاب کرد و کسب مختصر آشنایی با آن‌چه در سفر پیش‌رو است، سفر را غنی‌تر خواهد کرد و خوشبختانه به‌لطف دنیای اینترنت این امکان اکنون، در قرن حاضر، برای ما بیش از هر زمانی فراهم است. مجله‌ی گردشگری نیلی‌گشت با همین هدف، یعنی هرچه بهتر و آسان‌ترکردن سفر و گردشگری، تأسیس شده است.

image_efdc0c26a4ee9fb9d42afd80870be3e75528e965

راهنمای کامل سفرهای داخلی و خارجی | تورها، جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌ها و هتل‌ها

در نیلی‌گشت به تمام آن‌چه به‌عنوان راهنمایی کلی برای سفر به شهرهای توریست‌پذیر داخلی و خارجی نیاز دارید دسترسی خواهید داشت. تیم نیلی‌گشت به‌واسطه‌ی انتشار مقالات و ویدئوهای کاربردی، راه را برای سفری آسان‌تر و آگاهانه‌تر به جای‌جای جهان هموارتر کرده‌اند.

تیم تحریریه‌ی نیلی‌گشت - علاوه‌براین - تمامی نکات مهمی را که احتمالاً در سفرتان به شهرهای مختلف داخلی و خارجی به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید پیش‌بینی و راهنمایی مفصل برای هر یک آماده کرده است. در نیلی‌گشت می‌توانید با بهترین هتل‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های مقصد مدنظرتان آشنا شوید و به‌عبارتی پیش از سفر سری به هر یک از آن‌ها بزنید و برنامه‌ای دقیق‌تر و بهتر برای سفرتان ترتیب دهید.

نیلی‌گشت همچنین همه‌ی جاذبه‌های گردشگری مهم شهرهای توریستی ایران و سایر شهرهای جهان، شامل جاذبه‌های گردشگری تاریخی، تفریحی، فرهنگی و مراکز خرید را به مخاطبان معرفی کرده و راه‌های دسترسی به هر یک از آن‌ها را - برای صرفه‌جویی در وقت، انرژی و هزینه - در اختیارتان قرار داده است.

راهنمای اخذ ویزا و تحصیل در کشورهای خارجی

رؤیای تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور و زندگی و کار در دیگر کشورها رویای بسیاری از افراد است و این تنها به ایرانیان اختصاص ندارد. این امکان وجود دارد که هر فرد در هر نقطه‌ی دنیا نقطه‌ی دیگری را برای زندگی مناسب‌تر بداند و در تلاش برای سفر یا مهاجرت به آن‌جا باشد.

تیم حرفه‌ای تحریریه‌ی نیلی‌گشت تلاش دارند اطلاعاتی جامع درباره‌ی چگونگی دریافت ویزای کشورهای مختلف، مثل ویزای شینگن، ویزای چین، ویزای ژاپن، ویزای دبی، ویزای تایلند، ویزای استرالیا، ویزای برزیل، ویزای کانادا، ویزای هند و ویزای انگلیس و همچنین مقدمات دریافت انواع ویزا، به‌ویژه دریافت وقت سفارت، را در اختیار شما عزیزان قرار دهند و در این راستا از تخصص به‌روز کارشناسان مجرب دریافت ویزای کشورهای مختلف استفاده می‌کنند. با مطالعه‌ی راهنمای نیلی‌گشت برای دریافت ویزا می‌توانید پاسخ بسیاری از پرسش‌های احتمالی خود درباره‌ی دریافت ویزا را پیدا کنید و با اطلاعاتی کامل‌تر برای اخذ ویزای کشور مدنظرتان اقدام کنید.

اگر می‌خواهید تحصیلات خود را در هر مقطع تحصیلی که باشید، در مدارس، کالج‌ها و دانشگاه‌های خارج از کشور آغاز کنید یا پی بگیرید، حتماً سری به دسته‌ی «تحصیل در خارج» از منوی «ویزا و تحصیل» بزنید. در این دسته سعی شده از تجربه و تخصص کارشناسان دریافت ویزای تحصیلی کشورهای گوناگون استفاده شود و بدین‌ترتیب روال دریافت ویزای تحصیلی را برای شما هر چه روشن‌تر توضیح داده شود.

مجله‌‌ی گردشگری نیلی‌گشت، گشت‌وگذاری مجازی در شهرهای توریستی ایران و جهان

مجله‌ی گردشگری نیلی‌گشت مجموعه‌ای گسترده از نوشتارهای متنوع درباره‌ی سفر و گردشگری است و به شما امکان گشت‌وگذاری مجازی به بسیاری از نقاط دیدنی جهان را می‌دهد. شاید برای‌تان پیش آمده باشد که با ذوق بسیار چمدان‌های‌تان را ببندید و بعد از طی مسافت بسیار به مقصد برسید، اما کمی بعد از رسیدن متوجه شوید که نه می‌دانید کجا باید بروید و نه می‌دانید چگونه باید از فرصت محدودتان در سفر نهایت بهره را ببرید. این مشکلی‌ست که تقریباً برای هر مسافری که بدون برنامه‌ریزی سفر می‌کند پیش می‌آید. مطالعه‌ درباره‌ی مقصد و استفاده از تجارب افرادی که با مقصد شما آشنایی دارند روش‌هایی ایده‌آل برای جلوگیری از چنین مشکلی‌ هستند.

با گشت‌وگذار در مجله‌ی نیلی‌گشت و شرکت در تورهای مجازی آن می‌توانید به تمامی آن‌چه برای ترتیب‌دادن و برنامه‌ریزی سفری ایده‌آل نیاز دارید دسترسی داشته باشید و به این ترتیب بتوانید از تک‌تک لحظات سفرتان نهایت بهره را ببرید. در مجله‌ی گردشگری نیلی‌گشت سری به نقاط دیدنی، هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید و مراکز تفریحی شهرهای گردشگری داخلی و خارجی خواهیم زد و با ارائه‌ی راهنمای سفر به هر یک از آن‌ها نگاهی به حمل‌ونقل عمومی، بهترین زمان سفر، راهنمای پرداخت هزینه‌ها و موارد مشابه هم خواهیم داشت.

با تنها چند ساعت گشت‌وگذار مجازی در نیلی‌گشت می‌توانید برنامه‌ای دقیق و حساب‌شده از لحظه‌ی خروج از منزل تا زمان رسیدن به خانه پس از پایان سفر را برای خود و همراهان‌تان تنظیم کنید و به‌جای سردرگمی و تشویش از سفری آسوده لذت ببرید.

آشنایی با اصطلاحات و مفاهیم پرکاربرد در سفرهای خارجی

ویزا، پاسپورت، ویزای شنگن یا ویزای شینگن، کشورهای بدون ویزا، وقت سفارت، ویزای الکترونیک و بسیاری موارد این‌چنینی واژه‌ها، اصطلاحات و مفاهیمی هستند که کاربرد بسیاری در سفرهای خارجی دارند. اگر با مفهوم دقیق این موارد آشنا نیستید، تنها کافی‌ست مروری بر نوشتارهای «مطالب مفید ویزا» در نیلی‌گشت داشته باشید. در این قسمت سعی شده مفاهیم پرکاربردی که در سفرهای خارجی استفاده می‌شوند را به زبانی ساده و به‌صورت کاربردی تعریف شود تا شما بتوانید به‌سادگی با این مفاهیم آشنا شوید و با سهولت بیشتری امور مربوط به سفرهای خارجی خود را پی بگیرید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها