|

آیا حادثه خروج متروی تبریز از ریل خسارات جانی داشت؟

صبح امروز یک قطار شهری در تبریز از ریل خارج شد سخنگوی اورژانس از حادثه برای یکی از رانندگان مترو خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز درباره خروج یکی از واگن‌های قطار شهری از ریل در تبریز، گفت: صبح امروز، یکی از واگن‌های قطار شهری تبریز در حال طی مسیر در ایستگاه قونقا از ریل خارج شده و خوشبختانه خسارت جانی نداشته و قطار خالی از مسافر بود.

راننده مصدوم به بیمارستان منتقل شد

در همین زمینه سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از وقوع حادثه برای یکی از رانندگان مترو خبر داد و اظهار کرد: حادثه قطار شهری تنها به مصدومیت یک از رانندگان مترو از ناحیه چشم انجامیده و مصدوم به بیمارستان نیکوکاری تبریز منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: علت حادثه متروی تبریز چه بود؟

حادثه تبریز خسارات جانی نداشت

در هیمن راستا، بهرام فرهخت در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه حادثه صبح امروز در قطار شهری تبریز، خسارت جانی نداشته و خوشبختانه قطار خالی از مسافر بوده است، اعلام کرد: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان قطار شهری در حال بررسی است. وی با بیان اینکه واگن خارج شده از ریل، واگن راهبر نبوده و دومین واگن بعد از واگن راهبر از ریل خارج شده است، افزود: اتفاق خاصی هم برای راننده نیفتاده و حال ایشان خوب است و او را به تست پزشکی اعزام کرده‌ایم.

علت حادثه در حال بررسی است

وی با بیان اینکه این حادثه در فاز سوم مترو تبریز و حوالی ساعت ۹:۱۵ دقیقه رخ داده است، در این حادثه خسارت مالی جزیی به واگن آسیب دیده وارد شده است که از طریق بیمه جبران خواهد شد. فرهخت افزود: حادثه مذکور هیچ محدودیتی در ارائه خدمات به مسافران نداشته و خدمات سازمان قطار شهری تبریز کماکان طبق روال معمول ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در سایر شهرها نیز در ایستگاه‌های در حال ساخت ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد، تاکید کرد: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان قطار شهری در حال بررسی بوده و پس از حصول نتیجه، اعلام خواهد شد.

منبع: ایلنا

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها