|

علت حادثه متروی تبریز چه بود؟

خوشیختانه حادثه خارج شدن متروی تبریز از ریل خسارات جانی نداشت علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

لینک کوتاه کپی شد

بهرام فرهخت روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: در حادثه خارج شدن یکی از واگن ها از ریل خسارت مالی جزئی به واگن وارد شده است. وی در مورد علت حادثه نیز گفت: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان قطار شهری در حال بررسی است و پس از حصول نتیجه اعلام می شود.

این حادثه هیچ محدودیتی در ارایه خدمات به مسافران نداشت

فرهخت ادامه داد: این حادثه هیچ محدودیتی در ارایه خدمات به مسافران نداشته است و خدمات سازمان قطار شهری تبریز همچنان طبق روال ادامه دارد. سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی نیز از وقوع حادثه برای یکی از رانندگان مترو خبر داد.

وحید شادی نیا اظهار کرد: حادثه قطار شهری تنها به مصدومیت یک از رانندگان مترو از ناحیه چشم انجامیده و مصدوم به بیمارستان نیکوکاری تبریز منتقل شده است. خط اول قطار شهری تبریز ۱۸ کیلومتر طول و ۱۸ ایستگاه دارد که حدود ۱۴ ایستگاه آن فعال است.

بیشتر بخوانید: آیا حادثه خروج متروی تبریز از ریل خسارات جانی داشت؟

 

خروج مترو از ریل حادثه جدیدی نیست و قبلا هم اتفاق افتاده به عنوان مثال در یک مورد هم در متروی تهران چنین اتفاقی افتاد مه خوشبختانه آن حادثه هم مصدومی نداشت  و حتی از اورژانس نیز درخواست کمک نشده است. سانحه پیش‌آمده در متروی تهران حوالی ساعت ١٩:۵٠ روز چهارشنبه 18 تیر 1399 در خط ششم مترو حدفاصل ایستگاه های میدان امام حسین (ع) و میدان شهدا

رخ داده بود.

منبع: ایرنا

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی