|

عکس های دیده نشده از سحر مقدس خواننده ایرانی!

عکس دیده نشده سحر مقدس خواننده ایرانی در اینستاگرام غوغا به پا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سحر مقدس خواننده مطرح ایرانی که طرفداران زیادی دارد، در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی بدون آرایش منتشر کرد که باعث شگفت زدگی کاربران فضای مجازی شد. در ادامه شما می توانید این عکس را در زیر متن مشاهده کنید:

hashiyeh_irooni_1609795864


تمامی رویداد های مهم روز را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


بیوگرافی سحر مقدس خواننده

سحر مقدس متولد 13 آذر 1364 در تهران، خواننده است. فارغ التحصیل لیسانس علوم هنر در خارج از کشور می باشد، شاگرد استاد محمد نوری بوده و در سال 96 به شهرت رسید و حالا یک نامزد تهیه کننده نیز دارد.سحر در شهر تهران بدنیا آمده است، پدرش اهل تهران و مادرش سمنانی می باشد، پدر بزرگش اصالتا اهل بلغارستان بوده که به ایران مهاجرت کرده است.

saharmusic_1608915958

مجوز وزارت ارشاد

بعد از دوره کوتاه در کنار محمد نوری توانست در همان سن کم 17 سالگی موفق به دریافت مجوز کنسرت بانوان از وزارت ارشاد اسلامی شود و با هنرمندان نامیه بسیاری بعنوان همخوان همکاری کرد.

saharmusic_1561981925

مهاجرت

در سال 1383 وقتی 19 ساله بود از ایران به امارات مهاجرت کرد، در این کشور تحصیل کرد و به ایران در رفت و آمد بود و کم کم در گروه موسیقی سایه ها عضو شد.

 

شروع فعالیت مستقل

بصورت مستقل فعالیت حرفه ای خود را از سال 1390 در خارج از کشور با آهنگ تو نباشی شروع کرد، اما مسیر او برای دیده شدن و شهرت 6 سال طول کشید حضور او در شعر یادت نره سال 96 باعث دیده شدن صدایش شد.

saharmusic_1607882118

بیماری کم کاری تیروئید

گاهی دیده باشید کـه سحر کمی هیکلی بنظر می رسد و گاهی هم لاغر می شود. دلیل این مشکل او، بیماری کم کاری تیروئید اسـت و او برای نظارت این بیماری بـه طور مرتب از دارو استفاده میکند و تا حدی هم لاغر تر شده اسـت. قد او ۱۷۲ اسـت و وزن او ۶۲ کیلو گرم اسـت. این خواننده Singer مرتب ورزش Sport می کند و رژیم گیاهخواری را دنبال می کند و خودش فکر می کند کـه نسبت قد و وزنش متناسب اسـت و البته همیشه بـه فکر وزن کم کردن اسـت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها