|

بازار بورس امروز به استیضاح وزیر اقتصاد واکنش مثبت نشان داد

بازار بورس امروز به استیضاح وزیر اقتصاد واکنش مثبت نشان داد . آیا بورس مثب می ماند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نظام الدین موسوی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رای نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر اقتصاد خبر داد. بازار بورس امروز اما به این موضوع واکنش مثبت نشان داده است. اما آیا بورس مثبت می ماند. با شروع معاملات امروز سه شنبه 16 دی 99 بازار سهام تقاضا به نمادهای شاخص‌ساز بازگشت و شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی معاملات حدود ۱۰ هزار واحد رشد کرد.

بازار بورس امروز به استیضاح وزیر اقتصاد واکنش مثبت نشان داد

به گزارش تجارت ‌نیوز، شروع معاملات امروز بازار سهام با افزایش تقاضا در شاخص‌ سازان و به تبع آن رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص کل همراه بود و گروه ‌های خودرویی، بانکی و فلزات روند مثبتی دارند. همچنین در جریان معاملات امروز نیز شاخص هم ‌وزن عملکرد بهتری نسبت به شاخص کل داشت و سهم‌های کوچک رشد بهتری کردند. 

شروع-بازار-15-دی-ماه-300x197

بازار سهام در جریان معاملات دو هفته گذشته روندی نزولی داشت و عوامل مختلفی از جمله نوسان ‌گیری بازارگردان‌ها باعث این روند نزولی شد اما در جریان معاملات این دو هفته عملکرد شاخص هم‌وزن بد نبود.

یکی از دلایل روند نزولی بورس افزایش تنش‌ها در منطقه است اما بازار سهام در محدوده یک میلیون و ۳۰۰ هزار تا یک میلیون و ۳۳۰ هزار حمایت می‌شود و ریزش بورس از کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد محتمل نیست. از طرفی بازار سهام به خبر استیضاح احتمالی وزیر اقتصاد واکنش منفی نشان نداد اما به نظر می‌رسد روند صعودی شاخص کل امروز قوی و پرقدرت نیست.

بسیاری از نمادها به محدوده حمایتی حساس خود رسیده‌اند و بازار سهام در نقطه حساسی از حمایت قرار دارد و امیدواریم شاخص کل در جریان معاملات روزهای آینده به کانال ۱/۴ میلیون واحدی بازگردد. نمادهای فملی، فارس، کگل و فولاد بیشترین تاثیر مثبت بر بازار سهام را داشتند. همچنین کارشناسان معتقدند در ادامه معاملات این هفته از بازار سهام روند معاملات بهتر خواهد شد.

پیشنهاد می شود: ارزش سهام عدالت امروز سه شنبه 16 دی 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • قاسم ارسالی در

    سلام، خدا لعنت کنه دولت که سرمایه مردم در بورس داره صفر میشه، متاسفانه دولت هم مجلس و قوه قضاییه رو طلسم کرده که کاری انجام نمیدند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها